۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
برای خرید فرش مسجد با قیمت مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید فرش مسجد با قیمت مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید فرش مسجد با قیمت مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟ فرش تشریفاتی یا فرش محرابی، با کدام نخ بهتر است؟ تا مورد انتخاب و خرید قرار گیرد.

به گزارش بازار، برای خرید فرش مسجد با قیمت مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟ فرش تشریفاتی یا فرش محرابی، با کدام نخ بهتر است؟ تا مورد انتخاب و خرید قرار گیرد. یا می خواهید فرش سجاده ای با طرح دلخواه خود سفارش بدید. فرش مسجد سجاده کارپت کاشان با برند محراب نقش بزرگترین و معتبر ترین شرکت طراحی و تولید کننده فرش مسجد سجاده ای در ایران و کاشان با بیش از ۲۵ سال سابقه، می توانید یک تجربه واقعی از خرید فرش مسجد را داشته باشید، در این مقاله می خواهیم به بررسی نکات ویژه خرید فرش مسجد با طرح دلخواه همراه با تخفیفات و شرایطی سجاده کارپت، آشنا کنیم.

اگر شما هم مانند دیگر افراد یا متولیان مسجد، دنبال خرید فرش مسجد یا طرح تعویض فرش‌های کهنه مسجد با سجاده فرش نو هستید، یا فرش سجاده ای قسطی خرید کنید. باید به سایت سجاده کارپت کاشان به نشانی اینترنتی https://sajadecarpet.com مراجعه کنید و با توجه به نیاز و نوع محیط مسجدتان، فرش مناسب برای مسجد یا نمازخانه انتخاب کنید.

شما در وب سایت سجاده کارپت با برند محراب نقش می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات لازم در این زمینه مانند: متراژ مسجد، نوع طرح فرش سجاده ای یا مسجد و ... را دریافت خواهید کرد و این مشاوره های در امر خرید فرش مسجد با قیمت مناسب و متناسب با نوع نیاز شما، بسیار کمک کننده خواهد بود.

روش های خرید فرش مسجد از سجاده کارپت کاشان

  • اعزام کارشناس محراب نقش به آدرس مسجد شما: این روش بیشتر برای عزیزانی که قصد خرید قطعی فرش مسجد را دارند و بنا به هر دلیلی به کاشان نمی توانند سفر کنند. از این رو شرکت محراب نقش کاشان (سجاده کارپت) کارشناسان خود را همراه با نمونه، طرح های تولید شده با نخ مختلف همراه آنان به آدرس شما ارسال می کند.

شما بعد از دیدن نمونه طرح ها و اندازه گیری دقیق ،همراه با مشخص نمودن قبله نمایی مسجد توسط کارشناسان ما انجام می شود. بعد از انتخاب طرح فرش سجاده ای با نوع نخ انتخابی، قراردادی فی مابین شرکت با شما یا اعضای هیت امنای مسجد، تنظیم می شود که یک نسخه از قرارداد در اختیار شرکت و نسخه دوم در اختیار شما قرار می گیرد. لازم به ذکر است که تمام هزینه های مربوط به اعزام کارشناس، توسط شرکت پرداخت می شود.

  • خرید آنلاین فرش مسجد از سجاده کارپت: این روش کاملاً به صورت اینترنت انجام می گیرد، شما با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت، متناسب با نوع نیاز و بودجه خود بعد از بررسی، نوع فرش سجاده ای خود را انتخاب و سفارش می دهید. کارشناسان ما بعد از ثبت سفارش شما، در همان تایم روز کاری یا بعد از ۲۴ ساعت با شما تماس می گیرند و پیش فاکتوری برای پرداخت، به صورت ایمیل، یا کانال های ارتباطی دیگر، برای شما ارسال می کنند. (بعد از تایید پیش فاکتور و واریز پیش پرداخت، سفارش شما ثبت خواهد شد و مابقی پیش فاکتور بعد از نصب فرش سجاده ای خواهد بود)
  • خرید فرش مسجد به صورت حضوری از شرکت: شما برای خرید حضوری در اولین مرحله قبل از مسافرت به شهر کاشان با کارشناسان ما تماس بگیرید و نکات قبل از خرید فرش سجاده ای مانند: نحوه اندازه گیری مساحت مسجد، بررسی نقاط پرت و ... را جویا شوید و بعد به کاشان سفر کنید. و بعد از مشاهده نمونه های فرش مسجدی متناسب با نوع نخ بافته شده طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و خرید را کاملاً به صورت حضوری انجام دهید.

کدام نخ برای فرش سجاده ای بهتر است؟

این جزو سوالات بسیار مهم، قبل از خرید فرش سجاده ای کاشان می باشد که باید آن را در نظر گرفت. نخ به کار رفته در بافت فرش سجاده ای آنقدر مهم است که انتخاب اشتباه می تواند شما را نگران کند، از این رو با مشاوره با کارشناسان محراب نقش می تواند بهترین راهنما، در انتخاب درست و دقیق شما باشد. معمولاً نخ اکریلیک هیت ست بایر آلمان، ورجین، پلی استر و BCF (بی سی اف) در بافت فرش سجاده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه در مورد هر کدام نخ ها، توضیحات مختصری را ارائه می کنیم.

فرش مسجد با نخ اکریلیک هیت ست بایر آلمان: نخ صد درصد اکریلیت هیت ست به دلیل مقاومت زیاد در برابر پاخوردگی زیاد، سایش و گرد و غبار بیشترین فرش مسجدی می باشد که در شرکت محراب نقش کاشان پیشنهاد می شود و تمام افراد و متولیان مسجد در سراسر کشور از این پیشنهاد و انتخاب خود راضی هستند. زیرا مسجد جزو یکی از مکان های پر رفت و آمد است و فرشی که برای مفروش کردن آن استفاده می شود باید از نخ آکریلیک هیت ست باشد.

فرش مسجد با نخ ورجین: نخ ورجین (Worsted yarn)، نوعی نخی است که در فرش سجاده ای ارزان قیمت مورد استفاد قرار می گیرد. و مناسب مساجدی که از بودجه پایینی برای خرید فرش سجاده ای در اختیار دارند و فرش هایی که با این نخ در کاشان بافته می شود از نوع ایرانی می باشد.

فرش مسجد با نخ پلی استر: استفاده از نخ پلی استر برای بافت فرش مسجد ممکن است به دلایل اقتصادی و عملکردی انتخاب شود، اما باید توجه داشت که مسجد به عنوان مکانی مقدس، یک بخش مهم از فرهنگ و هویت جامعه در هر محل می باشد و استفاده از مواد مناسب و با کیفیت برای تولید فرش مسجد، از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از نخ پلی استر برای بافت فرش مسجد ممکن است باعث کاهش هزینه‌هاشود اما در مقابل باعث کاهش عمر مفید فرش خواهد شد، زیرا این نوع نخ از مقاومت بالایی برخوردار نیست و به راحتی کثیف می‌شود. همچنین، نخ پلی استر از نظر قیمت، ارزان‌تر از نخ های دیگر مانند اکریلیک هیت ست است.

با این حال، در بسیاری از انتخاب ها، استفاده از فرش مسجد با نخ پلی استر ممکن است به عنوان تخریب فرهنگی و هویتی در نظر گرفته شود. در این صورت، بهتر است از موادی مانند نخ اکریلیک هیت ست بایر آلمان برای بافت فرش مسجد استفاده کنید که از لحاظ پاخوردگی و شستشوی مدام بسیار مقاوم است.

بهترین شانه و تراکم برای بافت فرش سجاده ای کاشان: بهترین شانه و تراکم فرش سجاده ای یا مسجدی، فرشی است که از دارای مقاومت بیشتر و نرم تر باشد، فرش های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ بهترین گزینه برای انتخاب می باشد که شرکت محراب نقش (سجاده کارپت) به خریداران خود پیشنهاد می کند. اما فرش های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه اصلاً گزینه مناسبی برای انتخاب فرش مسجدی نیست. پس قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرد و اطلاعات صحیح در مورد انتخاب خود را جویا شوید.

خرید فرش مسجد یا سجاده ای با بهترین قیمت و کیفیت از سجاده کارپت

خرید و انتخاب درست یک فرش مسجدی می توانید برای سالیان مورد استفاده قرار گیرد، شما می توانید با شماره هایی که در پایان این مقاله ذکر شده تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را جویا شوید و متناسب با بودجه و نیاز خود، به صورت شرایطی یا اقساطی فرش سجاده ای خود را انتخاب کنید. امیدواریم از این نکات گفته شده در این مقاله برای خرید فرش مسجد خود استفاده کنید.

شماره های تماس با کارشناسان فرش سجاده کارپت کاشان (محراب نقش)

۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۵

۰۳۱۵۴۷۵۱۳۶۶

۰۹۱۳۳۶۱۷۲۵۶

 منبع: فرش مسجد (https://sajadecarpet.com)

محراب نقش همدم سجده های عاشقانه شما

کد خبر: ۲۲۱٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha