۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
تأخیر در انجام کارها و عدم پاسخگویی مدیران خسارت‌بار است
رئیس‌ جمهور:

تأخیر در انجام کارها و عدم پاسخگویی مدیران خسارت‌بار است

رئیس‌جمهور تأکید کرد: همه همکاران دولت باید نسبت به تحول در مجموعه اداری خود حساس باشند و تأخیر در انجام کارها، فرافکنی و عدم پاسخگویی در حوزه مدیریت، خسارت‌بار است.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیأت دولت از وزارت جهادکشاورزی خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که گندم‌کاران با آرامش و اطمینان خاطر نسبت به دریافت حقوق خود، محصولات‌شان را تحویل مراکز تعیین شده بدهند.

رئیس جمهور همچنین به وزارت کشور مأموریت داد تا زمان به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال در حرم مطهر رضوی درخصوص «تحول»، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی را از الزامات تحول در نظام اداری برشمرد و بر لزوم رصد دائم عملکرد کارکنان دستگاه‌ها تأکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه همکاران دولت باید نسبت به تحول در مجموعه اداری خود حساس باشند، تأخیر در انجام کارها، فرافکنی و عدم پاسخگویی در حوزه مدیریت را خسارت‌بار دانست.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha