۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
پرداخت پاداش در صورت کاهش مصرف برق
سخنگوی صنعت برق اعلام کرد

پرداخت پاداش در صورت کاهش مصرف برق

سخنگوی صنعت برق گفت: برخورداری از پاداش کاهش مصرف و صرفه‌جویی حق همه هموطنان است و همه مردم می‌توانند با قدری کاهش مصرف از این پاداش برخوردار شوند.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی افزود: طرح پرداخت پاداش صرفه‌جویی به مشترکان خانگی از ابتدای خرداد آغاز می‌شود و از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم از این فرصت هم برای کاهش مصرف برق و هم دریافت پاداش مصرف استفاده کنند.

وی در تشریح طرح جدید وزارت نیرو که برای اولین بار در صنعت برق با این مقدار پاداش قرار است پرداخت شود، گفت: این طرح با هدف صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق مشترکان خانگی طراحی شده و از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه اجرایی می‌شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: در صورتی که مشترکان خانگی میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می‌کنند.

وی افزود: قیمت تقریبی هر کیلووات ساعت برق برابر ۱۰۰ تومان است که در صورت رعایت الگوی مصرف و کاهش مصرف تمامی مشترکان خانگی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ازای هر یک کیلووات ساعت ۲۰۰۰ تومان پاداش خواهند گرفت.

آقای رجبی مشهدی در تشریح تفاوت طرح پاداش صرفه‌جویی برق سال ۱۴۰۲ با طرح ۵=۱ سال گذشته گفت: در سال گذشته اجرای این طرح محدود به مشترکان با مصرف برق زیر الگو بود امال امسال به صورت سراسری و برای تمامی مشترکان و حتی مشترکان با مصرف بیش از الگو نیز اجرا می‌شود.

مدیرعامل مدیریت شبکه برق کشور تاکید کرد: اطمینان داریم اجرای طرح جدید پاداش مدیریت مصرف برق و رعایت آن توسط مشترکان خانگی نه تنها موجب کاهش رفاه در خانواده نخواهد شد، بلکه دریافت پاداش بسیار خوبی هم به دنبال خواهد داشت.

آقای رجبی مشهدی در پایان به مشترکان خانگی توصیه کرد: با رعایت مواردی، چون تنظیم وسایل سرمایشی بر روی دمای آسایش (دمای ۲۴ درجه) و از مدار خارج کردن وسایل برقی اضافی، از پاداش بی‌سابقه در صنعت برق بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۲۲۱٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha