۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
ورود همکاری‌های ایران و روسیه به نقاط تعیین کننده در حوزه نفت و گاز
معاون وزیر نفت در امور بین‌الملل خبر داد

ورود همکاری‌های ایران و روسیه به نقاط تعیین کننده در حوزه نفت و گاز

معاون وزیر نفت گفت: همکاری‌های ما با روسیه در حوزه نفت و گاز، وارد نقاط تعیین کننده و حساسی شده و طرح‌های بزرگی میان شرکت‌های دولتی ایران و روسیه تعیین شده و در حال پیگیری است.

به گزارش بازار، احمد اسدزاده در نخستین نشست مشترک شرکت‌های نفت و گاز ایران و روسیه گفت: فردا نمایشگاه بین المللی نفت برگزار می‌شود و شاهد حضور پررنگ شرکت‌های روسی در این نمایشگاه نیز خواهیم بود.

وی افزود: همکاری‌های ما با روسیه در حوزه نفت و گاز، وارد نقاط تعیین کننده و حساسی شده؛ همچنین طرح‌های بزرگی میان شرکت‌های دولتی ایران و روسیه تعیین شده و در حال پیگیری است.

این مقام مسئول ادامه داد: کارهای بزرگ حساسیت‌های خاصی دارند و شاید نتوان انتظار داشت که در کوتاه مدت نتیجه بدهند؛ به همین دلیل، لازم است که دو کشور ایران و روسیه در سطح شرکت‌های کوچکتر نیز تعاملات را گسترش دهند، زیرا زودتر به نتیجه می‌رسند.

امروز سه شنبه (۲۶ اردیبهشت)، نخستین B۲B نشست شرکت‌های ایرانی و روسی در بخش نفت و گاز در پژوهشگاه صنعت نفت ایران برگزار شد؛ B۲B یا Business toBusiness Marketing نوعی از بازاریابی است که در آن یک شرکت، کالا یا خدمات مورد نیاز شرکت دیگری را فراهم می‌کند.

کد خبر: ۲۲۱٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha