۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۰
تولیدکنندگان اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت و کاهش قیمت لوازم خانگی را انجام دهند
نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

تولیدکنندگان اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت و کاهش قیمت لوازم خانگی را انجام دهند

نماینده مردم بندرعباس می‌گوید از آنجا که محدودیت واردات لوزام خانگی همیشگی نیست، تولیدکنندگان باید برای بهبود کیفیت لوازم خانگی و کاهش قیمت تمام شده این محصولات اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمد مرادی درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: وزارت صمت باید نظارت بیشتری بر ارتقا کیفیت تولیدات داخلی داشته باشد؛ مردم انتظار دارند لوازم خانگی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در حال حاضر شاهدیم لوازم خانگی تولید شده در کشور مانند یخچال، کولر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و... از کیفیت لازم برخوردار نیستند، این موضوع موجب شده که مردم به خرید کالای خارجی حتی با وجود مشکلاتی مانند نبود خدمات پس از فروش مناسب تمایل داشته باشند.

وی اضافه کرد: بنده از یک سو هم به عنوان مصرف‌کننده و شهروند از این وضعیت نگران هستم و هم به عنوان نماینده مردم در خانه ملت به وزارت صمت تاکید می‌کنم که بر کیفیت و قیمت لوازم خانگی تولیدی نظارت و دقت بیشتری داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به تولیدکنندگان توصیه کرد که برای ارتقا کیفیت لوازم خانگی اقدامات لازم را انجام دهند زیرا در صورت بی‌توجهی به این موضوع محصولات تولیدی توان رقابت با همتایان خارجی را نخواهند داشت در نتیجه شکست می‌خورند.

مرادی تصریح کرد: از آنجا که محدودیت واردات لوزام خانگی همیشگی نیست تولیدکنندگان باید برای بهبود کیفیت لوازم خانگی و کاهش قیمت تمام شده اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر: ۲۲۱٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha