۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
طرح بهسازی و احداث راه های روستایی خراسان رضوی ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

طرح بهسازی و احداث راه های روستایی خراسان رضوی ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مشهد- ​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی این استان در اجرای طرح ملی«ابرار» ۳۴ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ،محمود آنت در این رابطه توضیح داد: طرح ملی ابرارشامل زیرسازی و آسفالت ۱۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در استان خراسان رضوی است که انتظار می رود با تامین اعتبار تا پایان سال مالی جاری و شهریور ماه امسال به صورت کامل تکمیل گردد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از نظر تعداد جاده‌ها و طول آنها شهرستان‌های سبزوار و نیشابور بیشترین سهم را در این طرح به خود اختصاص داده‌اند.

گفتنی است خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ششهزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است.

با توجه به واگذاری ساخت راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، در اجرای طرح ابرار، دو هزار کیلومتر راه‌ روستایی تا پایان سال ۹۸ و سه هزار کیلومتر دیگر نیز تا پایان سال ۹۹ در کشور احداث خواهد شد.

کد خبر: ۲۲٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha