۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
دوج کوین موفق به شکستن رکورد تعداد معاملات روزانه بیت کوین شد| تعیین اهداف قیمت
تحلیل بازار رمز ارزها؛

دوج کوین موفق به شکستن رکورد تعداد معاملات روزانه بیت کوین شد| تعیین اهداف قیمت

دوج کوین موفق شد برای نخستین بار رکوردی تاریخی در تعداد تراکنش های خود به ثبت رسانده و از بیت کوین پیشی بگیرد.

به گزارش بازار؛ علیرغم بی رمقی ایجاد شده در بازار رمز ارزها، دوج کوین موفق شد برای نخستین بار رکوردی تاریخی در تعداد تراکنش های خود به ثبت رسانده و از بیت کوین پیشی بگیرد.

بر اساس این گزارش، با رونق گرفتن بازار میم کوین ها طی روزهای اخیر، دوج کوین به عنوان بزرگترین رمزارز این بازار موفق به ثبت تعداد ۶۵۰ هزار تراکنش معاملاتی در روز دوشنبه شده و علاوه بر بیت کوین، از لایت کوین نیز پیشی گرفت.

تعداد تراکنش های دوج کوین بر روی شبکه اختصاصی خود یعنی DRC۲۰ از روز ۱۳ می به شکل غیر منتظره ای افزایش یافته و نهایتا منجر به افزایش قیمت این رمزارز تا ۰.۰۷۳۶۰ دلار شد.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

DOGE/USD 1D price chart

دوج کوین در اولین اقدام مثبت خود طی هفته معاملاتی گذشته موفق به شکست خط روند نزولی خود شده و همچنان در مسیر صعود به سر می برد. اما در ادامه مسیر جاری، به احتمال زیاد با مقاومت فوری نسبتا قدرتمند بر روی نقطه ۰.۰۷۸۳ دلار مواحه خواهد شد که در حقیقت، نقطه حمایت ماه آوریل محسوب می شود. فیب اصلاحی در بازه زمانی نوامبر ۲۰۲۲ تا اواسط مارس ۲۰۲۳ که در بازاه قیمتی ۰.۱۶ دلار تا ۰.۰۶۲۲ دلار قرار دارد نیز تعیین کننده نقاط مقاومت پیش روی دوج کوین محسوب می شود.

با این حساب، سه مقاومت پیش روی دوج کوین به ترتیب روی نقاط ۰.۰۸۵۰ (فیب ۲۳.۶%)، ۰.۰۸۸۵ دلار (فیب ۳۸.۲%) و نهایتا ۰.۰۹۹۱ دلار قرار دارند که در صورت موفقیت گاوها در عبور از مقاومت های یاد شده، می توان انتظار افزایش قیمت تا ۰.۱۱۰۵ دلار را داشت.

کد خبر: ۲۲۱٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha