۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
مصوبه مولدسازی کلید قفل دارایی‌های دولت است
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

مصوبه مولدسازی کلید قفل دارایی‌های دولت است

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور در جلسه مولد سازی دارایی‌های دولت ضمن تاکید بر مدیریت و اجرای شایسته مولد سازی دارایی‌های دولت اظهار داشت:مصوبه مولدسازی گره گشای قفل دارایی‌های دولت است.

به گزارش بازار، جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اصفهان با حضور قربان زاده معاون وزیر و رییس سازمان خصوصی سازی کشور، مرتضوی استاندار اصفهان، علیرضا عرب‌ها مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، معاونین و سایر اعضا در محل استانداری اصفهان برگزار شد.

حسین قربان‌زاده معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: معتقدیم مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت می‌تواند گره گشای قفل دارایی‌های دولت باشد و این ثروت عظیم دولت باید به نحو شایسته مولد سازی شود.

معاون وزیر اقتصاد در ادامه افزود: در همین راستا و براساس درخواست استاندار اصفهان، در آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت پیشنهاد خواهیم کرد استانداران نیز در کمیته پایش بعنوان یک عضو ثابت با حق رأی برای تصمیم‌گیری امور استان خود اضافه شوند.

در ادامه این نشست، علیرضا عرب‌ها با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه اجرای آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اصفهان، گفت: با ابلاغ آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، آیین نامه مذکور با قید فوریت به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ گردید و همچنین جلسات کارگروه استانی متناظر اعضای هیأت عالی با محوریت استاندار اصفهان تشکیل و در آن نقشه راه و برنامه ریزی‌های آینده برای پیشبرد اهداف مدنظر در مصوبه سران قوا ترسیم شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان به گروه‌های مختلفی تقسیم و با دعوت از آن‌ها در کارگروه استانی، اموال مازاد پیشنهادی آن‌ها و همچنین روش‌های مولدسازی مدنظر مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در شورای اداری استان نسبت به تشریح و تبیین آیین نامه مولدسازی، اقدام شد. عرب‌ها در پایان اظهار داشت: تشکیل کارگروه استانی شناسایی املاک مازاد و پروژه‌های نیمه تمام استان که دارای اولویت است و همچنین ارائه پیشنهاد به دبیرخانه هیأت مولد سازی به سرعت در این استان در اولویت کاری مدیران استان قرار گرفته و در حال انجام است.

همچنین دراین جلسه کلیات مولد سازی دارایی‌های دولت در استان اصفهان و وضعیت استان در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۲۱٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha