۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
تعطیلی یک شیفتی صنایع کوچک در طول هفته برای مدیریت مصرف برق تابستان
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر اعلام کرد

تعطیلی یک شیفتی صنایع کوچک در طول هفته برای مدیریت مصرف برق تابستان

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: صنایع کوچک ملزم هستند یک شیفت کاری در هفته از ساعت ۱۱ صبح شروع تا ۱۱ شب، برای مدیریت مصرف برق با وزارت نیرو همراهی کنند.

به گزارش بازار، حمیدرضا پیرپیران با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: در ادامه مصوبه سال گذشته که امسال هم با ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری به همه استان‌ها ابلاغ شد، مصوبه سال گذشته باید به صورت جامع و کامل اجرایی شود در صنایع کوچک و صنایع داخل شهرک‌ها و خارج از شهرک‌ها که به عنوان صنایع غیر انرژی بر محسوب می‌شوند یک شیفت کاری در روزهای کاری هفته همراهی با وزارت نیرو داشته باشند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: مطابق مصوبه هیات دولت برای مدیریت مصرف برق در سال ۱۴۰۱‌ آورده شده که با همکاری وزارت نیرو و وزارت صمت برنامه همکاری صنایع تنظیم و تدوین بشود و به صنایع ابلاغ شود که بلافاصله بعد از گذر از پیک ۱۴۰۱ هم جلسات داخلی وزارت نیرو با محوریت وزیر نیرو شروع شد.

وی ادامه داد: این صنایع بعد از پیک شب می‌توانند مصرف خودشان را داشته باشند که همه همراهی‌ها بین دو تا وزارت خانه نیرو و صمت اتفاق افتاده تا مشکل خاصی را برای صنایع ایجاد نشود.

کد خبر: ۲۲۱٬۱۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha