۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
۱۸ درصد از مجموع سرمایه‌گذاری خارجی کشور متعلق به زنجان است
استاندار زنجان:

۱۸ درصد از مجموع سرمایه‌گذاری خارجی کشور متعلق به زنجان است

زنجان-استاندار زنجان، با بیان اینکه ۱۸ درصد از مجموع سرمایه‌گذاری خارجی صورت‌گرفته در کشور طی سال گذشته متعلق به استان زنجان است، گفت: مدیران اقتصادی این عملکرد را به مردم بیان کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در محل استانداری زنجان گفت: ۲۶ پروژه اولویت‌دار استان برای تحقق جهش تولید به تصویب رسیده و این طرح‌ها باید در اولویت کار تمام مدیران و کمیته نظارت قرار گرفته و برای مردم به خوبی تشریح شود. 

وی با بیان اینکه  پروژه‌هایی مانند دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران، توسعه بیمارستان ولی عصر (عج) و سبزه‌میدان به صورت ویژه در استان دنبال می‌شود، اظهار کرد: روند عملیات اجرای این پروژه ها به مردم گزارش داده شود. 

استاندار زنجان، گفت: موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاری اقتصادی باید بررسی و رفع شوند و در این میان پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان زنجان از سال ۹۷ اجرا می‌شود که برای تحقق جهش تولید باید طرح نقشه راه سرمایه‌گذاری این استان هرچه سریع‌تر به تصویب برسد. 

حقیقی تاکید کرد: مدیران، فرآیند پروژه‌ها را بر مبنای پنجره واحد سرمایه‌گذاری گزارش دهند و این گزارش ها درست و شفاف باشد. 

وی با بیان اینکه ۱۸ درصد از مجموع سرمایه‌گذاری خارجی صورت ‌گرفته در کشور طی سال گذشته متعلق به زنجان بوده است، گفت: مدیران اقتصادی این عملکرد را به مردم بیان کنند.

استاندار زنجان بر تشکیل کمیته نظارت بر جهش تولید در استان تاکید کرد و افزود: باید کمیته نظارت بر جهش تولید به ریاست معاونت اقتصادی استانداری زنجان باشد تا بتوانیم در سال جهش تولید عملکرد خوبی را ارائه بدهیم.

حقیقی تاکید کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی باید با برنامه ریزی درست بیشتر برگزار شود تا در سال جهش تولید عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: طی سالجاری شرکت ایران ترانسفوی زنجان بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی جذب می‌کند و  باید روند اجرای کار در این شرکت به مردم تشریح شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در استان زنجان خوب است، گفت: طی سال گذشته این استان رتبه برتر نرخ مشارکت اقتصادی در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

کد خبر: ۲۲٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha