۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران:

روزانه ۳ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در غرب مازندران عرضه می‌شود

چالوس - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران گفت: روزانه سه میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در این منطقه توزیع می‌شود.

علی امانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به توزیع روزانه سه میلیون لیتر فراورده های نفتی در غرب استان اظهار داشت: روزانه بیش از ۱۳ هزار خودرو در منطقه از سوخت گاز طبیعی در جایگاه های استفاده می کنند.

وی درباره مصرف سوخت سال جاری در غرب استان مازندران اظهار داشت: ۲۰۰ نازل در جایگاه سی ان جی در منطقه قادر هستند به بیش از ۳۱ هزار خودرو سوخت رسانی کنند این درحالی که اکنون روزانه بیش از ۱۳ هزار خودرو از آن بهره مند می شوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران با اشاره به کاهش و صرفه جویی مصرف بنزین در غرب استان گفت: آذرماه و پس از اصلاح و افزایش قیمت بنزین شاهد صرفه جویی حدود هفت میلیون لیتر بنزین در منطقه بودیم و در مجموع طی سال جاری حدود ۷۳ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.

امانی تعداد نفتکش های فعال در منطقه را ۸۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: این نفتکش‌ها روزانه سه میلیون لیتر فرآورده های نفتی در منطقه توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه پس از اصلاح قیمت بنزین شاهد رشد مصرف گاز سی ان جی هستیم، گفت: به طور میانگین میزان مصرف سوخت گاز ۴۰ درصد بیشتر شده است.

کد خبر: ۲٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha