۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
تمام نازل‌های جایگاه‌های سوخت غرب مازندران استاندارد هستند
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران:

تمام نازل‌های جایگاه‌های سوخت غرب مازندران استاندارد هستند

ساری- امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران–چالوس از استانداردسازی نازل تمامی جایگاه سی ان جی در منطقه خبر داد.

تورج امانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش انگیزه برای مصرف سوخت سی ان جی اظهار داشت: از این رو شرکت نفت نسبت به توسعه و استانداردسازی جایگاه ها اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه شرایط خوبی برای مردم فراهم شده است، شمار جایگاه های سی ان جی در غرب استان از محمودآباد تا رامسر را ۴۱ واحد با ۲۵۰ نازل اعلام کرد و گفت: این نازل ها و جایگاه ها ۱۰۰ درصد استانداردسازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران با اشاره به مقرون به صرفه بودن سوخت سی ان جی نسبت به بنزین یادآور شد در حال حاضر امکان تبدیل و دوگانه سوز کردن سوخت خودروها در کارگاه های مجاز و مورد تایید وجود دارد و خودروهای عمومی نیز می توانند با ثبت نام به صورت رایگان از مزایای این طرح بهره مند شوند.

امانی بااشاره به اینکه سوخت سی ان جی پاک و مقرون به صرفه است، در عین حال تصریح کرد: سوخت ال پی جی را برای خودروها رد می کنیم و عاملین غیرمجاز تبدیل سوخت خودروها به ال پی جی را کنترل و برخورد خواهیم کرد.

وی با اظهار اینکه سوخت ال پی جی برای مصارف خانگی و صنایعی که فاقد گاز طبیعی هستند، کاربرد دارد، یادآور شد: این مشترکان می توانند با ثبت نام در سایت مورد نظر از مزایای آن بهره مند شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب مازندران با تاکید برعدم استفاده خودرویی از سوخت ال پی جی یا گاز مایع تصریح کرد: همچنین صنایع فاقد پروانه نسبت به اخذ پروانه سریعا اقدام کنند تا امکان تحویل سوخت ال پی جی به آنان فراهم باشد.

کد خبر: ۴۳٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha