۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
توسعه همکاری‌های صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور

توسعه همکاری‌های صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور

زمینه‌های همکاری بین صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور برای جبران خسارات وارد شده به تولیدات بخش کشاورزی توسعه می‌یابد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بیمه کشاورزی، در راستای ایجاد تمهیدات لازم برای توسعه زمینه‌های همکاری بین صندوق بیمه کشاورزی و سازمان مدیریت بحران کشور، نشستی بین این دو نهاد اجرایی در محل صندوق بیمه برگزار شد.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی در این نشست به انواع خدمات نوین بیمه کشاورزی و نقش و اهمیت آن در ایجاد امنیت تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی اشاره کرد.

علیرضا آل‌امین به نقش کلیدی سازمان مدیریت بحران در حمایت از تولیدکنندگان خسارت دیده بخش کشاورزی ناشی از وقوع عوامل خطر قهری و طبیعی نیز پرداخت و گفت: در راستای توسعه زمینه‌های همکاری میان دو دستگاه، تمهیدات لازم اندیشیده شده که در قالب تفاهم‌نامه همکاری، اجرایی خواهد شد.

در ادامه این نشست، رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مهار تورم و رشد تولید در سال ۱۴۰۲، گفت: نقش بخش کشاورزی در رشد تولید و تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور بسیار دارای اهمیت است.

محمدحسن نامی افزود: با توجه به تغییرات اقلیمی و فضای جغرافیایی کشور و وقوع بیش از ۴۶ نوع از بلایای طبیعی و انسان‌ساخت در ایران، بیمه کشاورزی تنها ابزار حمایتی در تداوم چرخه تولید و امنیت سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور توسعه پوشش بیمه کشاورزی باید به دنبال راهکارهای نوین و ابتکاری بود تا رضایت تولیدکنندگان را به بیمه جلب کنیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha