۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
راهبرد عبور از بحران اقتصادی بهره گیری از نخبگان است
رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن:

راهبرد عبور از بحران اقتصادی بهره گیری از نخبگان است

گرگان- مرتضوی، رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن گفت: راهبرد عبور از بحران اقتصادی بهره‌گیری از نخبگان است.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ما در ارزشگذاری پول ملی عاجز هستیم، اظهار کرد: برای توجیه این شرایط بهانه های مختلفی از جمله تاخت و ساز دلالان و سودجویان در بازار ارز را می شنویم.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن ادامه داد: این اظهارات در جامعه ای که نخبگان باید در آن حرف زده و راهبرد تعریف کنند مورد پذیرش نیست.

وی با تاکید بر این نکته که اقتصاد کشور در حال فروپاشی است، افزود: فعالان اقتصادی و اعضای اتاق های بازرگانی با این نابسامانی اقتصادی روبه رو هستند.

این عضو اتاق بازرگانی گرگان، اضافه کرد: در چنین شرایطی که با اقتصاد نابسامانی مواجه هستیم باید بپذیریم که کارکردن دشوار است بنابراین اعضای جدید اتاق بازرگانی کار سخت و متفاوتی را در مقایسه با سایر دوره های گذشته دارند.

وی با بیان این مطلب که اعضای تاق بازرگانی باید مطالبات فعالان اقتنصادی را فریاد بزنند، افزود: فقط هم با فریاد زدن اتفاقی نخواهد افتاد و این مطالبات باید به صورت مستمر بیان شود تا در نهایت به نتیجه برسد.

مرتضوی در خاتمه خاطر نشان کرد: وظیفه اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی ایجاد تغییر و تحول است از این رو افرادی می توانند در این عرصه وارد شوند که از توان، ظرفیت، دانش، هوش، آگاهی، تخصص، تجریه، پایداری و استمرار در گفتمانشان برخوردار باشند.

کد خبر: ۲۲۰٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha