۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
ثبت نام پیش فروش وانت سایپا از فردا

ثبت نام پیش فروش وانت سایپا از فردا

طرح پیش‌فروش خودروی وانت سایپا ۱۵۱ SE (مجهز به کانوپی و بدون آن) از ساعت ۱۴ فردا (٢٣ اردیبهشت) در سایت سایپا آغاز می‌شود.

به گزارش بازار، در این مرحله دو مدل از وانت‌های سایپا شامل ١۵١ SE مجهز به کانوپی و درب عقب یک‌تکه با موعد تحویل شهریور تا آبان ماه ۱۴۰۲ با پیش‌پرداخت علی‌الحساب ١٢۵ میلیون تومان و سایپا SE ١۵١ (معمولی) با موعد تحویل آبان تا بهمن ماه امسال و پیش‌پرداخت علی‌الحساب ١١٠ میلیون عرضه می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱می توانند از ساعت ١۴ روز شنبه (٢٣ اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com ثبت‌نام کنند.

با توجه به اینکه طرح مذکور، طرح پیش‌فروش است، قیمت خودرو قطعی نیست و مطابق قیمت روز آن در موعد تحویل محاسبه می‌شود.

سود مشارکت برای وانت ١۵١ مجهز به کانوپی ١١ درصد و بدون کانوپی ١۶ درصد است و سود انصراف نیز سه درصد کمتر درصدهای مذکور محاسبه می‌شود.

براساس این گزارش؛ در این مرحله از فروش، محدودیت‌های هر کد ملی یک خودرو، نداشتن پلاک انتظامی فعال، دارا بودن گواهینامه معتبر، حداقل سن ۱۸ سال، نخریدن خودرو از ایران‌خودرو و سایپا در ۴۸ ماهه گذشته، شماره تلفن به‌نام فرد متقاضی و نبود امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی اعمال می‌شود.

گفتنی است، با توجه به نوع خودرو عرضه شده، پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی وجود ندارد.

ثبت نام پیش فروش وانت سایپا از فردا

کد خبر: ۲۲۰٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha