۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
موانع راه اندازی کارخانه ایران تایر در مهدی‌شهر بررسی شد
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان؛

موانع راه اندازی کارخانه ایران تایر در مهدی‌شهر بررسی شد

مهدی‌شهر- نشست سطح مشکلات کارخانه ایران تایر مهدی‌شهر با حضور پرویز فتاح رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور و مسئولان استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بازار، نشست بررسی وضعیت کارخانه ایران تایر شهرستان مهدی‌شهر با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان کارخانه ایران تایر همزمان با ظهر چهارشنبه برگزار شد.

کارخانه ایران تایر قرار است با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان زمان در مهدی‌شهر احداث شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این نشست، گفت: همه ما در خصوص حفظ محیط زیست مسئولیت شرعی داریم و لذا درخواست من از مدیران کارخانه ایران تایر آن است که مجموعه‌ای سبز و دوست‌دار محیط زیست را در این شهرستان راه اندازی کنند.

پرویز فتاح با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های عظیم تولیدی و به خصوص نیروی کار جوان است، بیان کرد: اولویت جذب نیروی کار در کارخانه ایران تایر با نیروی بومی منطقه خواهد بود.

حجت الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر نیز در این نشست خواستار توجه مسئولان به اشتغال جوانان این شهرستان شد و گفت: کارخانه ایران تایر ظرفیت بسیار مناسبی برای استان سمنان بوده و لازم است از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: امیدواریم با همت همه مسئولان این کارخانه به زودی افتتاح گردد تا اثرات مثبت و امیدوارانه آن را در جامعه و در همه حوزه شاهد باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان نیز با بیان اینکه بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کرده تا کارخانه ایران تایر را راه‌اندازی کند، گفت: راه‌اندازی این کارخانه به خصوص در راستای توسعه اقتصادی تولیدی و همچنین اشتغال استان سمنان بسیار اهمیت دارد.

محمد حمیدی افزود: تمام ظرفیت های استان آن در راستای حمایت از تولید و رفع موانع راه اندازی کارخانه مذکور به کارگیری خواهد شد.

کارخانه پاکریس با مشکلات روبرو شده و امروز به عنوان یکی از واحدهای راکد استان به شمار می آید لذا قرار است به کارخانه ایران تایر واگذار شود.

کد خبر: ۲۲۰٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha