۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
تایید نهایی ۳۹ هزار متقاضی مسکن ملی در اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل عنوان کرد؛

تایید نهایی ۳۹ هزار متقاضی مسکن ملی در اردبیل

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: در حال حاضر برنامه یک ساله استان با تایید نهایی ۳۹ هزار متقاضی به کار خود پایان داده است.

محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر برنامه یک ساله استان اردبیل با تایید نهایی ۳۹ هزار متقاضی به کار خود پایان داده و به همین منظور اقدامات لازم در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل با روند خوبی در حال اجر بوده و تا آخر خردادماه آخرین مهلت پرداخت آورده ۴۰ میلیون تومانی مرحله دوم متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: شش هزار و ۹۲۰ واحد و ۵ هزار و ۳۳۶ واحد دارای قرارداد مشارکت با بانک در سطح استان هستند که به همین منظور سه هزار و ۷۲ واحد با ۶۹۴ پروژه مسکن شهری و در قالب مسکن روستایی انعقاد قرارداد شده است که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه یکساله استان برای ۱۵ هزار و ۸۸۳ واحد و برنامه چهار ساله برای ۶۳ هزار و ۵۳۱ واحد محقق شده است گفت: در حال حاضر تعداد کل ثبت‌نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن به ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ نفر رسیده است و متقاضیان تایید نهایی ۳۹ هزار و ۵۸۳ نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در کم‌ترین زمان ممکن ارائه مسکن به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی بر این است تا بتوانیم با رفع مشکلات موجود اقدامات اساسی در استان برای خانه‌دار کردن متقاضیان گام‌های هدفمند و لازم را برداریم تا جامعه هدف و متقاضیان واقعی صاحب مسکن شوند.

وی اظهار کرد: امید می‌رود با اقدامات به عمل آمده در راستای تحقق اهداف مورد نظر و حل مشکلات مربوطه اقدام شود و بتوانیم در راستای بهبود وضعیت استان در این زمینه برنامه‌های اساسی داشته باشیم که این مسئله در حال حاضر باید مد نظر دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۲۰٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha