۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
امروز، پایان نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

امروز، پایان نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران

تکبیری، مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران گفت: بیش از ۱۳۰۰ نفر از ۷۱ کشور از پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران بازدید کرده اند.

به گزارش بازار، مجید تکبیری گفت: امروز روز آخر نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران است. مذاکرات جدی هم امروز ادامه دارد.

مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در ادامه افزود: بیش از ۱۳۰۰ نفر از ۷۱ کشور برای بازدید از این نمایشگاه وارد کشور شده اند. قراردادهای متعددی در حوزه پتروشیمی، مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی با کشورهای شرق آسیا، کشورهای همسایه و کشورهای عضو خلیج فارس بسته شد. در حوزه خدمات فنی و مهندسی هم قراردادهایی خوبی بسته شده است.

تکبیری درباره نشست‌های رو در رو بین شرکت‌های ایرانی و خارجی افزود: ما پیش بینی کرده بودیم، حداقل ۶۰۰ نشست رو در رو متمرکز و برنامه ریزی شده بین شرکت‌های ایرانی و تجار خارجی برگزار شود، که تا دیروز ۵۳۰ نشست رو در رو برگزار شده است. امروز هم تا قبل از ساعت ۱۵ مذاکرات ادامه خواهد داشت.

مدیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران بیان کرد: ما بجز اتاق‌هایی که برای نشستهای رو در رو هیاتهای خارجی و شرکتهای ایرانی در سالن‌ها داشتیم. یک سالن بزرگی هم برای این جلسات اختصاص دادیم به اسم کافه صادرات، که برخی از میهمانان را مستقیم به آنجا هدایت کردیم.

کد خبر: ۲۲۰٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha