۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
اقلیم کردستان عراق برای سرمایه گذاری در کیش تفاهم نامه امضا کرد

اقلیم کردستان عراق برای سرمایه گذاری در کیش تفاهم نامه امضا کرد

سرپرست معاونت اقتصادی و سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با اقلیم کردستان عراق، گفت: این تفاهم نامه در حوزه‌های تجارت و بازرگانی به منظور تسهیل در سرمایه‌گذاری به امضا رسید.

به گزارش بازار، علیرضا ابراهیم پور با بیان اینکه این تفاهم نامه همکاری در حاشیه نمایشگاه معرفی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو «۲۰۲۳ تهران» به امضا رسید، اظهار کرد: طبق این تفاهم نامه خطوط جدید هوایی بین اقلیم کردستان عراق با کیش راه اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این تفاهم نامه بر توسعه همکاری در حوزه گردشگری تاکید دارد، افزود: طی این تفاهم نامه ۲ طرف در حوزه صنایع نیز همکاری‌هایی خواهند داشت.

به گفته ابراهیم پور این تفاهم نامه و تشکیل کارگروه، علاوه بر تعریف و اجرای فعالیت‌های جدید بین ۲ طرف، منجر به توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

وی همکاری در راستای ایجاد فعالیت‌های تجاری مشترک جهت ورود به بازارهای تجاری و بین‌المللی، جذب سرمایه و سرمایه‌گذار به منظور انتقال دانش، تکنولوژی و ایجاد محیطی سالم برای سرمایه‌گذاری، استفاده بهینه از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه با همکاری در برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های تجاری و زمینه‌سازی جهت توسعه فعالیت های گردشگری، فرهنگی و اقتصادی را از جمله موارد ذکر شده در این تفاهم نامه اعلام کرد.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha