۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
دستیابی به نقشه جامع کاربری اراضی کشاورزی بزودی
رییس سازمان امور اراضی عنوان کرد

دستیابی به نقشه جامع کاربری اراضی کشاورزی بزودی

رییس سازمان امور اراضی کشور اعلام کرد: تهیه نقشه جامع کاربری اراضی کشاورزی برای دستیابی به آمار دقیق در حال پیگیری است و ظرف شش ماه آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش بازار، رضا افلاطونی افزود: سالانه حدود ۱۳ هزار مورد استعلام از سازمان امور اراضی کشور صورت می‌گیرد و مقرر شده است تا این استعلامات به صورت سامانه‌ای انجام شود تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی شود.

رییس سازمان امور اراضی کشور اظهار داشت: تهیه نقشه جامع کاربری اراضی کشاورزی از مهم‌ترین مواردی است که دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی پیگیری می‌کند تا آمار دقیقی از اراضی کشاورزی تهیه شود، برای این کار هماهنگی‌هایی با سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح انجام شده است و امیدواریم بتوانیم تا شش ماه آینده این نقشه را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مباحث امور اراضی موضوعات حقوقی و قانونی است که به آموزش مستمر کارکنان و مدیران نیاز است و این آموزش هر ماهه در سازمان امور اراضی ارائه می‌شود.

افلاطونی تاکید کرد: با توجه به این که بخش بزرگی از اراضی کشور در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است و مباحث حقوقی در آن اعمال می‌شود نیاز به دپارتمان حقوق زمین در این وزارتخانه ملموس است.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha