۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
ناحیه پر اهمیت ۳۰ سنتی برای کاردانو
تحلیل کاردانو و بررسی روند قیمت

ناحیه پر اهمیت ۳۰ سنتی برای کاردانو

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: ناحیه ۳۰ سنت برای کاردانو بسیار بسیار با اهمیت و پر حجم است و حمایتی قدرتمند برای کاردانو می‌باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در تحلیلی که از رمزارز کاردانو ارائه داد تشریح کرد: رمزارز کاردانو که در واقع نسل سوم بلاکچین دنیای کریپتو کارنسی هاست در سال ۲۰۲۱ اقبال زیادی برای سرمایه‌گذاری آن صورت گرفت و کاردانو رشد بسیار بسیار قابل توجهی را تجربه نمود اما نیمه های سال ۲۰۲۲ و شروع سال ۲۰۲۳ برای کاردانو خیلی جذاب پیش نرفت و می توان گفت کاردانو در رکود فرو رفت.

زینلی می گوید: این پروژه بلاکچینی تا امروز از بنیاد بسیار قوی و تیم توسعه کننده کارآمدی دارا بوده است.

این تحلیلگر بازارهای مالی ضمن اشاره به قیمت فعلی رمزارز کاردانو، اظهار داشت: در حال حاضر قمیت کاردانو در محدوده های ۳۵ تا ۴۰ سنت می باشد، ناحیه ۳۰ سنت برای کاردانو بسیار بسیار با اهمیت و پر حجم است پس حمایت قدرتمند کاردانو ۳۰ سنت می‌باشد، تارگت های کوتاه مدت برای این رمزارز ۵۰ سنت، ۸۰ سنت و تارگت های میان مدت آن ۱/۲دلار، ۱/۸ دلار است، همچنین تارگت های بلند مدت کاردانو ۲/۵ دلار و ۳ دلار می باشد.

ناحیه پر اهمیت 30 سنتی برای کاردانو

زینلی نیز در ادامه ابراز داشت: صرفاً دید تکنیکالیست و هر اتفاقی فارق از تکنیکال می‌تواند تأثیرات منفی و مثبت زیادی بر روی قیمت داشته باشد بنابراین سایر آیتم ها را در کنار تحلیل ها به کار بگیرید.

کد خبر: ۲۲۰٬۰۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha