۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
تیپاکس گزارش جامع سال ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد؛ رکورد جابه‌جایی بسته در یک روز

تیپاکس گزارش جامع سال ۱۴۰۰ خود را منتشر کرد؛ رکورد جابه‌جایی بسته در یک روز

تیپاکس با بیش از ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، همواره تلاش کرده تا تمامی هموطنان حتی در شهرهای با جمعیت کم‌تر از ۳۰۰۰ نفر نیز از خدمات نوین ارسال بسته بهره‌مند شوند.

به گزارش بازار، در جهان امروز و به‌ویژه بعد از همه‌گیری ویروس کرونا، استقبال مردم از خرید اینترنتی بیشتر شده و بالا رفتن آمار استفاده از سرویس‌های پستی به‌وضوح قابل مشاهده است. همین موضوع، شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های پستی را به ارائه خدمات نو ترغیب می‌کند.

تیپاکس نیز که با بیش از ۶۲ سال تجربه در ارائه خدمات ارسال بسته، به‌عنوان اولین شرکت پست خصوصی کشور شناخته می‌شود، بیش از پیش در تلاش است تا با استفاده از فناوری روز و به‌کارگیری به‌روزترین روش‌های ارسال، پاسخ‌گوی نیازهای لجستیکی مشتریان حقیقی و حقوقی خود باشد.

نمودار رشد مشتریان تیپاکس

تیپاکس با بیش از ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور، همواره تلاش کرده تا تمامی هموطنان حتی در شهرهای با جمعیت کم‌تر از ۳۰۰۰ نفر نیز از خدمات نوین ارسال بسته بهره‌مند شوند. همچنین تیپاکس با ارائه اپلیکیشن مای تیپاکس و پلتفرم ای تیپاکس، ثبت سفارش ارسال بسته برای مشتریان خود را تسهیل کرده و دیگر نیاز نیست تا مشتریان برای ارسال بسته به‌صورت حضوری به نمایندگی‌های تیپاکس مراجعه کنند.

ارسال درون شهری، ارسال بین شهری، ارسال بین‌الملل، سرویس تی بار برای ارسال بارهای حجیم و سنگین، ارسال یکروزه بسته با قیمت ثابت بدون در نظر گرفتن مسافت و همچنین سرویس جبران خسارت، بسته‌بندی، پس‌کرایه، پرداخت در محل، رهگیری بسته و ...، تنها بخشی از خدمات تیپاکس در راستای ارائه خدمات باکیفیت و مشتری مداری تیپاکس است.

گزارش تیپاکس

تیپاکس، یک سازمان دانش بنیان بوده و همچنین خود را حامی کسب‌وکارها می‌داند. در همین راستا با ارائه خدمات ویژه به صاحبین کسب‌وکارها، توانسته است تا خدمات ارسال را برای این دسته از مشتریان تسهیل کرده و کمک کند تا آنها فقط بر روی فروش محصولات خود تمرکز داشته باشند و خدمات لجستیکی و ارسال خود را با خیال راحت به این کوریر سرویس ۶۲ ساله بسپارند.

در سال ۱۴۰۱، تیپاکس تصمیم گرفت تا گزارشی جامع از فعالیت‌های خود را برای دومین بار به انتشار درآورده و در اختیار علاقمندان این حوزه بگذارد. به‌همین منظور گزارشی جامع شامل تعداد مشتریان قرادادی و معرفی آنها، میزان مبلغ جبران خسارت سالیانه، تعداد تماس‌های تلفنی روزانه، تعداد شکایت‌ها، رکورد ارسال بسته در روز و ... را تدوین و برای عموم منتشر کرد.

از تمامی فعالان حوزه حمل‌ونقل و لجستیک و همچنین مشتریانی که از سرویس‌های ارسال بسته استفاده می‌‎کنند، دعوت می‌کنیم تا با مطالعه این گزارش جامع، در لینک زیر، بیشتر با این سازمان ۶۲ ساله آشنا شوند.

گزارش جامع تیپاکس سال ۱۴۰۰

کد خبر: ۲۲۰٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha