۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کمک ۱۵ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان برای مقابله با کرونا
رئیس اتاق بازرگانی گرگان خبرداد:

کمک ۱۵ میلیارد تومانی فعالان اقتصادی گلستان برای مقابله با کرونا

گرگان: رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: ۱۵ میلیارد تومان برای مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و همدلی توسط فعالان اقتصادی استان گلستان جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی گرگان، علی محمد چوپانی با بیان اینکه در اتاق بازرگانی به این نقطه رسیدیم که باید نگرش مدیران با منویات مقام معظم رهبری تراز شود، اظهار کرد: برخی مدیران به هیچ شکل به دنبال تغییر نگرش خود نیستند و سخنانی به میان می آورند که امروزه منسوخ شده و این نگرش هزینه معامله را بالا می برد و سرمایه گذاران را دلسرد می کند.

 وی افزود: در برابر مقابله با کرونا و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش مواسات و همدلی شاهد بودیم استان گلستان به لحاظ حجم کمک های مومنانه و مقابه با کرونا در سطح کشور خوب درخشید.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان گلستان متذکر شد: ۱۵ میلیارد تومان از ۱۲۰ میلیارد تومان در کل کشور برای مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و همدلی در گلستان جمع آوری شد.

چوپانی تصریح کرد: بسیاری از فعالان اقتصادی انفاق پنهان دارند و ۱۵ هزار بسته در نظر گرفتند و در اتاق بازرگانی نیز پنج هزار بسته برای کمک مومنانه در نظر گرفته شده است. 

کد خبر: ۲۱٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha