۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد معرفی می شوند
دبیر شورای عالی مناطق آزاد:

فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد معرفی می شوند

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: در قالب برنامه بهبود فضای کسب و کار تلاش داریم تا یک ضابطه زدایی جدی در سه بخش کاهش زمان اقدامات، کاهش تعداد مراحل کار و کاهش تعداد مدارک را مد نظر قرار دهیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حجت الله عبدالملکی، با اشاره به برنامه های شورای عالی مناطق آزاد برای تحقق شعار«مهار تورم و رشد تولید» گفت: شورای عالی مناطق آزاد برای تحقق مهار تورم و رشد تولید دو برنامه مهم را پیش رو دارد.

وی با بیان اینکه شورای عالی مناطق آزاد برنامه بهبود محیط کسب و کار را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: این برنامه از زمستان سال گذشته آغاز شده و تا پایان بهار سال جاری به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهد کرد.

عبدالملکی تصریح کرد: در قالب برنامه بهبود فضای کسب و کار تلاش داریم تا یک ضابطه زدایی جدی در سه بخش کاهش زمان اقدامات، کاهش تعداد مراحل کار و کاهش تعداد مدارک مورد نیاز را مد نظر قراردهیم که نهایتا به بهبود فضای کسب و کار منتج خواهد شد.

وی با اشاره به سایر اقدامات در زمینه تحقق شعار سال بیان کرد: همچنین در برنامه دوم تلاش داریم تا معرفی جدی از فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد به سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشته باشیم، اولین رویداد در این بخش، در دستور کار قرار می گیرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد در ادامه با اشاره به همکاری با کمیسیون اقتصادی در زمینه طرح بازنگری قانون مناطق آزاد بیان کرد: جمع بندی ما در قبال این طرح این است که با همکاری با کمیسیون طرح موجود را به جلو برده تا این طرح در مجلس تصویب شود و دیگر لایحه ای جدیدی به مجلس ارائه نشود، ما در قالب این طرح نقطه نظرات خود را به کمیسیون اقتصادی ارائه کرده ایم.

کد خبر: ۲۱۹٬۶۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha