۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
میزان پرشدگی سد تهم در شهر زنجان تنها ۲۸ درصد است
سرپرست شرکت آب منطقه‌ای زنجان:

میزان پرشدگی سد تهم در شهر زنجان تنها ۲۸ درصد است

زنجان-اکبری،سرپرست شرکت آب منطقه‌ای زنجان،حجم آب ورودی امسال به سد تهم  در شهر زنجان را ۱۳ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: میزان پرشدگی این سد ۲۸ درصد است.

اکبر باقری در گفتگو با خبرنگار بازار،حجم آب ورودی امسال به سد تهم در شهر زنجان را ۱۳ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت: سال گذشته چهار میلیون مترمکعب آب ورودی به سد تهم داشتیم و میزان پرشدگی آن ۲۸ درصد است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه بارش‌های امسال ۲۵۶ درصد آب مخزن را بیشتر کرده است و اکنون ۲۳.۵ میلیون مترمکعب آب پشت سد داریم و میزان پرشدگی آن ۲۸ درصد است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: میزان آب ورودی به سد گلابر در سال جاری و سال گذشته به ترتیب ۵.۱۳ و ۴ میلیون مترمکعب بود و حجم کل سد کلابر ۱۱۶ میلیون مترمکعب است و درصد پرشدگی آن ۴۵ درصد ثبت شده است.

اکبری تاکید کرد: امسال برای سد کینه‌ورس چهار میلیون مترمکعب آورد داشتیم در حالی که این میزان در سال گذشته هفت میلیون مترمکعب و حجم کل مخزن ۱۶ میلیون مترمکعب و حجم آب موجود ۸.۵ میلیون مترمکعب است.

وی افزود: طی سال گذشته ۱۵ میلیون مترمکعب آب به سد تالوار وارد شده و امسال ۳۶ میلیون مترمکعب آب ورودی ثبت شده است و این سد حجم مخزن ۱۲۷ میلیون مترمکعبی دارد و در حال حاضر میزان آب موجود آن با ۲۸ درصد پرشدگی ۱۵ میلیون مترمکعب است.

کد خبر: ۲۱۹٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha