۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
مخابرات کردستان آمادگی ارتقاء زیرساخت های ارتباطی برای واحدهای تولیدی را دارد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

مخابرات کردستان آمادگی ارتقاء زیرساخت های ارتباطی برای واحدهای تولیدی را دارد

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان از آمادگی لازم در راستای ایجاد و ارتقاء زیرساخت های ارتباطی برای واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به خدمات مخابرات کردستان در راستای ارتقاء زیرساخت های ارتباطی، بیان کرد: مخابرات کردستان به صورت مستمر امر ایجاد و ارتقاء زیرساخت های ارتباطی در بخش های مختلف تلفن ثابت، همراه و اینترنت را در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس های خدماتی از سوی دستگاه های خدمات رسان از جمله مجموعه مخابرات، موجب تسریع در امور و روند فعالیت های استان می شود، اظهارداشت: بهبود خدمت گذاری به مردم در تمامی بخش ها نیازمند استفاده از ظرفیت های جدید ارتباطی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان عنوان کرد: این مجموعه علاوه بر انجام پروژه های فنی در حوزه مخابرات، در راستای کمک به توسعه اقتصادی، حمایت از کسب و کار و تولیدات داخلی در مجتمع های بزرگ و کوچک گام های بلندی برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در این خصوص برداشته است.

حکمت با بیان اینکه از آنجایی که صنعت مخابرات و ارتباطات به عنوان یکی از پیشران های توسعه نقش بسزایی در پویایی و رونق اقتصادی را برعهده دارد، افزود: مخابرات منطقه کردستان تمام تلاش خود را بر این معطوف نموده است که زمینه پاسخگویی به نیازهای متقاضیان را فراهم نماید.

وی با اشاره به آخرین اقدام مخابرات منطقه کردستان در راستای تامین نیازهای ارتباطی یکی از واحدهای تولیدی این استان در مریوان، یادآور شد: مخابرات منطقه در این راستا با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم نسبت به ارائه سرویس های مورد تقاضا از سوی مجتمع ژینانوش روژهلات اقدام نموده است.

حکمت گفت: بر اساس برنامه ریزی و پیش بینی های لازم، درصورت اعلام نیاز این مجتمع به ظرفیت های بیشتر مخابراتی از جمله پورت های تلفن ثابت، دیتا و افزایش پهنای باند امکان تامین آن میسر خواهد بود.

کد خبر: ۲۱۹٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha