۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
تکمیل تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر رشت ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد
استاندار گیلان:

تکمیل تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر رشت ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد

رشت- استاندار گیلان احداث تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر رشت را از مطالبات مردم یاد کرد و گفت: برای تکمیل ۷۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در آیین روز شوراها با انتقاد از ساخت ساختمان‌های چند طبقه در برخی از مناطق گیلان افزود: این تفکر که با پرداخت خلافی می‌توان ساختمان چند طبقه بدون مجوز ساخت باید از ذهن سازندگان ، اعضای شوراها و شهرداری ها در صدور مجوزها پاک شود و در صورت اعلام‌ گزارش در این خصوص با مدیر خاطی برخورد قانونی خواهم کرد.

استاندار گیلان ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر در طرح جامع باید مشخص کنند هر منطقه از شهر و هر خیابانی باید ساختمان‌های چند طبقه ساخته شود تا بعدا شاهد ساخت بناهای خلافی ها و تبعات آن نباشیم.

عباسی در پایان با بیان اینکه منشا آلودگی تالاب بین المللی انزلی و دو رودخانه زرجوب و گوهررود در مرکز شهر رشت شناسایی شده و روند رفع این آلودگی ها با جدیت ادامه دارد.

مقام عالی دولت در گیلان ، تصریح کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر و شهرستان رشت یکی از خواسته های بحق مردم این مناطق است که تاکنون ۲۳۰ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده و برای تکمیل به ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تفکیک زباله از مبدا را راهگشای چالش اساسی محیط زیست در کشور و به خصوص استان گیلان عنوان کرد و افزود: بعد از یکسال و نیم هنوز در بحث دفن زباله رفتار گذشته تکرار می شود که پذیرفتی نیست لذا با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باید تفکیک زباله از مبدا سریع‌تر انجام و سر و سامان داده شود.

کد خبر: ۲۱۹٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha