۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کارگزاری های بیمه اجتماعی در مازندران یکپارچه سازی شدند
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران:

کارگزاری های بیمه اجتماعی در مازندران یکپارچه سازی شدند

ساری - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران از اجرای طرح یکپارچه سازی کارگزاری های بیمه اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد ابراهیمی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در سالن اجتماعات اداره کل تعاون استان با اشاره به اجرای طرح تطبیق و یکپارچه سازی دفاتر کارگزاری بیمه اجتماعی در استان گفت: همچنین بیش از پنج هزار خانوار روستایی و عشایری استان از خدمات مستمری این صندوق بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه طبق تفاهمنامه انعقاد شده ناجیان غریق استان نیز تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند، افزود: هدف وزارت تعاون، فراگیری بیمه اجتماعی است زیرا نباید کسی بدون بیمه اجتماعی باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح تطبیق کارگزاری ها گفت: با اجرای این طرح شمار کارگزاری ها از ۲۴۲ واحد به ۱۰۵ واحد رسیده و نسبت به ساماندهی آن اقدام شده است.

ابراهیمی با اظهار اینکه دفاتر کارگزاری ها به شبکه الکترونیکی مجهز شده اند، افزود: خدمات بیمه ای به صورت آنلاین انجام می شود.

وی یادآور شد: در سال جاری سهمیه تکلیفی ما برای پوشش ۱۴ هزار نفر بوده، از این رو ستاد راهبردی در استان شکل گرفته است تا به هدف مورد نظر دست یابیم.

ابراهیمی به تفاهمنامه با ورزش و جوانان برای بیمه قشری ورزشکاران اشاره کرد و گفت: در قالب این تفاهمنامه بسیاری از ورزشکاران استان از پوشش بیمه ای بهره مند می شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان مازندران تعداد افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی در استان را ۱۰۵ هزار خانوار اعلام کرد.

کد خبر: ۲۱٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha