۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی
ایمینو جزئیات جشنواره فن آفرینی شیخ بهائی را اعلام کرد

طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی

طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی (ایمینو) به منظور ترویج طرح‌های نوآورانه و تقویت فعالیت‌های فن‌آفرینانه در هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی حضور فعالانه‌ای خواهد داشت.

به گزارش بازار، در این جشنواره که ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت، در اصفهان برگزار می‌شود، «ایمینو» به منظور تسهیلگری و بکارگیری طرح‌های نوآورانه، درباره روند کلان داده‌های بخش معدن و صنایع معدنی کارگاهی برگزار خواهد کرد تا فناوری‌های روز در صنعت معرفی و به فرصت‌ها و چالش‌های کسب و کارهای فناورانه و دانش‌بنیان بپردازد.

این جشنواره که با رویکرد زمینه‌سازی برای اثرگذاری اقتصاد دانش‌بنیان در توسعه پایدار و پیشرفت کشور، شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران دولتی، خصوصی و خیران حوزه فن‌آفرینی برگزار می‌شود، با برپایی رویداد، نمایشگاه و نشست‌های تخصصی به ترویج و توسعه خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی مبتنی بر فناوری به ویژه فناوری‌های نوین خواهد پرداخت.

«ایمینو» نیز به عنوان قطب جذب و معرفی فناوری‌های نوین صنعت معدنکاری قصد دارد موضوع کلان روندها را ۲۰ اردیبهشت درقالب یک کارگاه آموزشی در سالن همایش‌های مهمانسرای تاریخی عباسی اصفهان برای علاقه‌مندان ارائه کند.

در هفدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهائی که هم زمان با ایام بزرگداشت دانشمند بزرگ جهان اسلام شیخ بهایی و روز ملی کارآفرینی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود،

سخنرانان خارجی، صاحب نظران و کارآفرینان حضور دارند و کارگروه‌های تخصصی، رویدادهای مرتبط با مباحث سرمایه گذاری و نمایشگاه محصولات فناورانه شرکت‌های دانش بنیان برپا خواهد بود.

«فناوری‌های نوظهور و آینده‌نگر»، «فناوری‌های صنعت‌ساز»، «رفع نیاز صنعت در دوران تحریم»، «صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»، «محیط زیست، آلودگی هوا، آب و انرژی، مدیریت منابع آب»، «نیازهای صنعت دارو، مهندسی پزشکی»، «فناوری‌های نرم، هویت‌ساز و صنایع خلاق»، «زیست فناوری، نانو، کشاورزی و صنایع غذایی» و «صنایع IT، ICT و هوش مصنوعی» محورهای این دوره از جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر: ۲۱۸٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha