۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
دستگاه های دولتی به مشکلات تولید واقف نیستند
مدیر شرکت صنایع غذایی عالیا گلستان:

دستگاه های دولتی به مشکلات تولید واقف نیستند

گرگان- باغشاهی، مدیر شرکت صنایع غذایی عالیا گلستان گفت:دستگاه های دولتی به مشکلات تولید واقف نیستند که راجع به ایده آل ها با صاحبان صنایع صحبت می کنند.

مرضیه باغشاهی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شعار سال مهار تورم و رشد تولید است، اظهار کرد: با توجه به این نامگذاری مسئولان استان باید باید ببینند که وظیفه اجرایی آنها برای محقق کردن شعار چیست؟ مجموعه استانداری برای اینکه به رشد تولید برسیم اعلام کنند چه برنامه ای دارد.

مدیر شرکت صنایع غذایی عالیا گلستان از مانع تراشی دستگاه های دولتی بر سر راه تولید انتقاد کرد و گفت: گویی برای دستگاه ها وضعیت تولید و اهمیت آن تعریف نشده که به جای همراهی با صنایع، سنگ اندازی می کنند.

وی ادامه می دهد: انگار دستگاه های دولتی به مشکلات تولید واقف نیستند که راجع به ایده آل ها با صاحبان صنایع صحبت می کنند درحالیکه ما ماشین آلات روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت را به دلیل تحریم ها نداریم.

او با بیان اینکه وظیفه مان است که تولید را با چنگ و دندان حفظ کنیم، افزود: یک زمانی برنامه های تولید را سالانه می بستیم اما در سال های اخیر حتی نمی توان برنامه ریزی ماهانه برای تولید داشت.

مدیر شرکت صنایع غذایی عالیا گلستان از فقدان زیرساخت های لازم برای صنایع تولیدی استان اظهار نارضایتی کرد و گفت: انتظارمان این است که برق، آب، گاز و زیرساخت های لازم را داشته باشیم درحالیکه الان نگران قطعی برق در تابستان هستیم.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha