۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
قادری: افزایش بیمه کارگران ساختمانی روند ساخت و ساز را متوقف کرده است| قالیباف: چاره اندیشی می کنیم
در نشست علنی امروز مطرح شد

قادری: افزایش بیمه کارگران ساختمانی روند ساخت و ساز را متوقف کرده است| قالیباف: چاره اندیشی می کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده شیراز درخصوص افزایش نابسامان حق بیمه کارگران ساختمانی گفت: همین امروز صبح و پیش از آغاز نشست علنی، این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش بازار، جعفر قادری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرهای کوچک ۱۰ الی ۲۰ برابر شده و کلیه ساخت و سازها را متوقف کرده است، لذا باید برای این موضوع تدبیر شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم خطاب به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندم در نشست سران قوا موضوع این قانون را برای یکسال متوقف کنید و یا اجازه دهید قانون مذکور به صورت دوفوریتی مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد و بیمه کارگران به حالت قبل که مبنای آن به صورت منطقه ای تعیین می شد، بازگردد. اگر این روال ادامه یابد، ساخت و سازها به صورت کامل متوقف خواهد شد. ما آمدیم ابرو را درست کنیم، اما همکاران در کمیسیون اجتماعی چشم را نیز کور کردند.

دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: این طرح با پیشنهاد جنابعالی در دستور صحن قرار گرفت. همانگونه که جنابعالی چندین بار این موضوع را با بنده درمیان گذاشتید، همین امروز صبح و پیش از آغاز نشست علنی، این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم، روز گذشته نیز به جنابعالی گفتم چند اشکال وجود دارد که باید پیگیری و حتما برای آن چاره اندیشی می کنیم. حال این موضوع را یا در صحن و یا آیین نامه آن را اصلاح خواهیم کرد تا مشکل حل شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha