۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
اولین تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت در سال ۱۴۰۲ امضا شد
مدیرعامل بنیاد برکت؛

اولین تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت در سال ۱۴۰۲ امضا شد

کرج- مدیرعامل بنیاد برکت از امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و شرکت داده ورزی سداد به عنوان اولین تفاهم‌نامه همکاری بنیاد در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، محمد ترکمانه با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه بله و بام است و ما از این ظرفیت‌ها می‌توانیم در حوزه اشتغال و قرض‌الحسنه با ایجاد مدل تامین مالی جدید استفاده کنیم گفت: امسال بر دو موضوع اقتصاد دریا محور و امنیت غدایی تمرکز کرده‌ایم و حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

ترکمانه اظهار کرد: زنجیره آبی، اقتصاد دریایی، آبزیان و شیلات همچنین ایجاد زنجیره سبز کشاورزی و استفاده از دانش روز و افزایش متراژ گلخانه‌ها را امسال به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد چراکه این اقدامات به صورت خرد قابل توسعه است.

وی افزود: تا پایان امسال امیدوار هستیم اتفاقات خوبی را در حوزه‌های اشتغال‌زایی رقم بزنیم و در این بخش باید از فناوری‌های روز دنیا استفاده کنیم چرا که این اقدامات از جمله پروژه‌هایی است که در آن سود آوری بسیاری وجود دارد و امسال در این حوزه برنامه‌های خوبی را تعریف کرده ایم.

ترکمانه بیان کرد: مجموعه سداد تامین مالی و اتفاقات خوبی را در حوزه اشتغال‌زایی رقم زده است.

ایجاد فرصت سرمایه گذاری از طریق جذب منابع مردم

در ادامه این برنامه مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم در حوزه اشتغال‌زایی را امروز به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد گفت: امروزه بسیاری از مردم برای انجام کوچکترین امور خود و همچنین برای بهتر چرخیدن چرخ اقتصاد نیاز به استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی دارند.

حمیدرضا احمدیان افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در بستر فناوری‌های اطلاعات فراهم شده می‌توانیم به صورت هوشمند و فناورانه فضایی را محیا کنیم که مردم در حوزه کسب وکارهای خرد بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

وی گفت: تمرکز بر جذب منابع مردم در حوزه اشتغال برای اقتصاد مردمی و همچنین ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این بخش خود می‌تواند فرصت‌های بسیاری را فراهم کند.

احمدیان اظهار کرد: صندوق‌های قرض الحسنه در روستاها تاکنون توانسته در حوزه اشتغال‌زایی به ویژه در حوزه اشتغال خرد بسیار موثر باشد.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) وشرکت داده ورزی سداد در راستای تبلیغات، بازاریابی و فروش محصولات بیمه‌ای سامانه‌ی فروش آنلاین شرکت بیمه برکت (بیمه یاب) در بستر سامانه‌های هلدینگ سداد منعقد خواهد شد.

استفاده از بستر سامانه بله در تبلیغات و بازاریابی محصولات طرح‌های اشتغال زایی، مشارکت در ارایه بیمه‌های نوین نظیر حوزه فناوری، نوآوری و دانش بنیان و ... استفاده از بسترهای طرفین در جذب مشارکت مالی خیرین از جمله موضوعات این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha