۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
۱۷ مرکز خرید کلزا در مازندران دایر می‌شود
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

۱۷ مرکز خرید کلزا در مازندران دایر می‌شود

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه ۱۷ مرکز در استان، کلزای کشاورزان را خریداری می‌کنند، گفت: این مراکز از نیمه اردیبهشت فعال می‌شوند.

عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای اجرای سیاستهای حمایتی دولت از محصولات اساسی کشاورزی و دستورالعمل های ابلاغی شورای قیمت گذاری و شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، برنامه ریزی لازم به منظور راه اندازی و فعال سازی ۱۷ مرکز برای شروع عملیات خرید تضمینی کلزا در استان در سال زراعی جاری صورت پذیرفت.

وی افزود: مراکز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا با توجه به زمان آغاز برداشت کلزا در هر شهرستان، و پس از اعلام نیاز سازمان جهاد کشاورزی در هر شهرستان راه اندازی خواهد شد.

وفایی نژاد یادآور شد:به منظور تسهیل دسترسی کشاورزان به نزدیکترین مرکز خرید تضمینی کلزا، لیست مراکز همراه با مشخصات آنها در سایت اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به آدرس GTC۲.IR نیز بارگذاری و در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی با اظهار این که سال قبل دو هزار و ۶۰۰ تن کلزا از طریق ۱۰ مرکز خرید در استان خریداری شد، گفت: امسال هشت هزار هکتار از مزارع استان زیر پوشش کلزا رفته است و پیش بینی می شود بیش از ۱۱ هزار تن محصول از آنان خریداری شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha