۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
ترخیص ماینرها در گروِ مجوز سازمان ملی استاندارد

ترخیص ماینرها در گروِ مجوز سازمان ملی استاندارد

سازمان ملی استاندارد در بخشنامه‌ای ترخیص دستگاه‌های استخراج رمز ارز (ماینر) را منوط به مجوز این سازمان عنوان کرد.

به گزارش بازار، بر اساس بخشنامه سازمان ملی استاندارد، وزارت نیرو و گمرک، واردات دستگاه‌های استخراج رمز ارزها (ماینر) مشمول رعایت مقررات استاندارد اجباری می‌شود.

بر این اساس مقرر شده ترخیص دستگاه‌های استخراج رمز ارزها منوط به ارائه مجوز سازمان ملی استاندارد ایران در سامانه جامع امور گمرکی روی اظهار نامه مربوطه باشد و وارد کنندگان این کالا ملزم به درج شماره سریال هر دستگاه با نظر (کامنت) روی اظهارنامه در سامانه جامع گمرکی هستند.

همچنین ارزیابی فیزیکی محموله وارد شده اظهارنامه مستلزم بررسی و مطابقت انتخابی حداقل میزان ۵ درصد از شماره سریال‌های اعلامی وارد کننده با شماره سریال درج شده روی کالای اظهاری است‏, همچنین اظهارنامه استخراج رمز ارز (ماینرها) در مسیر قرمز قرار گرفته و ارزیابی کالا باید صورت گیرد.

در این میان با توجه به ردیف (۳۵) بند (۶) فهرست کالاهای مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد از نظر برچسب انرژی، واردات دستگاه‌های استخراج رمز ارز با رتبه (گرید) پایین‌تر از A و B ممنوع است؛ بنابراین در هنگام ارزیابی کالای وارد شده ضمن دقت در نصب بر چسب مصرف انرژی روی کالا، به رتبه (گرید) برچسب مصرف انرژی کالای وارد شده توجه لازم و مراتب رویت بر چسب مصرف انرژی و رتبه (گرید) آن در گزارش ارزیابی درج شود.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
      0 0
      در حالی که مهر سال گذشته دولت گندم را به کشاورزانن کیلویی ۱۵۰۰۰و کود را از ۵۰ هزار به ۱۵۰ هزا و قیمت سموم دفع افات را با چند برابر کردن به مردم دادو نرخ قیمت گندم را برای پرداخت فطریه هر کیلو ۲۰۰۰۰ هزارتومان اعلام کرد الان بر چه اساسی وبا کدام منطق قیمت گندم دا کمتر از ۲۰ هزار تومان قصد از کشاورزان خریداری کند