۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه

انتصابات جدید در سازمان برنامه و بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه طی احکام جداگانه ای، سرپرست معاونت اقتصادی، سرپرست امور طرح‌های کلان، سرپرست امور آمایش سرزمین، سرپرست امور درآمدها، تعهدات دولت و یارانه‌های سازمان برنامه را منصوب کرد.

به گزارش بازار، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور طی احکام جداگانه ای، سرپرست معاونت اقتصادی، سرپرست امور طرح‌های کلان، سرپرست امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه‌ای، سرپرست امور درآمدها، تعهدات دولت و یارانه‌های سازمان برنامه و بودجه را منصوب کرد.

منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه طی حکمی داریوش ابو حمزه را به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه وبودجه کشور منصوب کرد.

پیش از این رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود که مفاد حکم انتصاب و ابلاغ نمودار سازمانی جدید سازمان برنامه و بودجه حاوی پیام روشنی مبنی بر ایفای نقش موثرتر سازمان برنامه و بودجه در تیم اقتصادی دولت است.

داریوش ابوحمزه که دانش آموخته مهندسی برق دانشگاه شریف بوده، دوره ارشد و دکتری اقتصاد خود را در دانشگاه تهران گذرانده است. وی پیش از این معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است و دارای سابقه معاون اجرایی و مدیر کلی دفتر بودجه مرکز پژوهش‌های مجلس است.

همچنین طی حکمی سعید توتونچی ملکی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سمت سرپرست امور طرح‌های کلان منصوب شد.

توتونچی پیش از این معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی بود. وی همچنین از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۳۹۶ عضو هیات علمی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بوده است.

معاون رئیس جمهور سید جعفر حسینی را نیز به عنوان سرپرست امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه‌ای سازمان برنامه بودجه کشور منصوب کرد. حسینی دارای مدرک دکترای اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد است و پیش از این رئیس پژوهشکده مطالعات فناوری بود.

منظور همچنین طی حکمی حسن چنارانی را به سمت سرپرست امور درآمدها، تعهدات دولت و یارانه‌ها منصوب کرد. چنارانی پیش از این دبیر کمیسیون اقتصادی هیأت دولت بود.

در بخشی از این احکام آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهد نامه مدیران در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات کشور کوشا باشید.

کد خبر: ۲۱۸٬۳۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • نورمحمد کوچک کدملی ۶۲۸۹۷۱۸۳۶۳ ش دفترکل ۱۳۵۷۰۹۸۱۱ IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      سلام ده ماه از بازنشستگی ام گذشت طلب مرخصی ام راندادید بعداز۲۲سال خدمت قلبم عمل باز شد نیاز به خریید داودارم
    • لطوند IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      1 0
      دکتر امیدعلی پارسا از نخبگان برنامه وبودجه کشور است. فردی توانمند ومتعهد. امیدواریم کشور از اینگونه مدیران تربیت کند.