۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
پاسخ سرپرست بانک آینده به ۷۰ هزار سهامدار

پاسخ سرپرست بانک آینده به ۷۰ هزار سهامدار

دو سال است که مجمع بانک آینده برگزار نمی‌شود و همین امر موجب نگرانی حدود ۷۰ هزار نفر از سهامداران خرد این بانک را فراهم شده است.

بازار؛ گروه بورس: دو سال است که مجمع بانک آینده برگزار نمی‌شود و همین امر موجب نگرانی حدود ۷۰ هزار نفر از سهامداران خرد این بانک را فراهم شده است.

شعبان مرادی سرپرست بانک آینده در خصوص بسته بودن نماد بانک آینده در بورس گفت: امیدواریم با مساعدت وزارت اقتصاد و بانک مرکزی هرچه زودتر این مشکل رفع شود.

او ضمن پاسخ به سوالات سهامداران، گزارشی از آخرین اقدام ها و پیگیری های انجام شده درباره بازگشایی نماد (وآیند) و برگزاری مجامع و نوید بازگشایی نماد بانک بر لزوم توجه جدی و خدمت رسانی شایسته به سهامداران و مشتریان تاکید کرد.

وی در ادامه نشست با سهامداران اجرای درست و مطلوب بانکداری با استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها در سطح این بانک را الزامی دانست و از دستاوردهای بسیار خوب این بانک از جمله دریافت محورهای مرحله دوم و سوم عملیات ارزی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی به سهامداران خبر داد.

مرادی در پایان افزود: نقشه راه همه واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت اهداف و دستاوردهای آن حرکتی کنند.

کد خبر: ۲۱۸٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha