۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور
معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور

چابهار- معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار با عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیزات در سال ۹۸ حائز رتبه نخست در بین بنادر کشور شد.

به گزارش بازار به‌نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، عباس آذرپیکان با بیان عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیزات در سال ۹۸، اظهار داشت: بندر چابهار با اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های زیرساختی رتبه نخست را در عملکرد بودجه سرمایه‌ای در بین بنادر کشور کسب کرد.

وی با اعلام اینکه بیش از ۱۸ پروژه تعمیرات اساسی و خرید و نصب تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و زیرساخت‌های ارتباطی در سال ۹۸ به پایان رسیده و برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی طبق برنامه دارند، بیان کرد: از این جمله اجرای پروژه ملی برقراری پوشش رادیویی کامل سواحل استان در منطقه َ A۱ دریایی است که با اجرای این پروژه اقدام مؤثری در حوزه خدمات ایمنی و امداد و نجات شناورها صورت گرفت.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: پروژه‌های نصب و راه‌اندازی سامانه هوشمند کنترل دسترسی، جابجایی و بازسازی جرثقیل‌های سنگین ساحلی و محوطه‌ای، بازسازی و خرید دکل‌های مخابراتی، تکمیل زیرساخت ارتباطی بین بنادر چابهار از دیگر پروژه‌هایی مورد اشاره است که در راستای بهبود مستمر و ارتقا توان عملیاتی متناسب با توسعه روزافزون و افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار اجرا شده است.

خرید و نصب بویه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید قایق گشت‌زنی یگان حفاظت، تعمیرات زیرآبی شناورهای دریایی، خرید تجهیزات مبارزه با آلودگی دریا، خرید تجهیزات آتش‌نشانی و خرید تجهیزات درمانگاهی و آزمایشگاهی از دیگر پروژه‌های مورد اشاره آذرپیکان در بندر چابهار است.

وی؛ تخصص و هدفمندی مشاور در زمینه تجهیزات، ارتقا و بهبود مستمر فرآیندهای مرتبط با مدیریت نگهداری و تعمیرات و تلاش خستگی‌ناپذیر نیروی انسانی را از عوامل کسب این رتبه عنوان کرد و نسبت به تداوم آن اظهار امیدواری کرد.

کد خبر: ۲۱٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha