۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
تشکیل ستاد تحول شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

تشکیل ستاد تحول شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

با حکم مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ستاد تحول شرکت راه‌آهن، تشکیل و اعضای آن منصوب شدند.

به گزارش بازار به نقل از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی حسین عاشوری، قائم مقام مدیر عامل و عضو هیأت مدیره، احسان شعبانی، عضو هیأت مدیره، علی حسین زاده، مدیر کل دفتر مدیر عامل و مدیریت عملکرد، محمدرضا چنگانی خوراسگانی، مدیر کل ایمنی و نظارت بر شبکه، محمد مصطفوی، مدیر کل دفتر حقوقی و فرمانده بسیج راه‌آهن، محسن ابراهیمی، مدیر کل دفتر مهندسی حمل و نقل و محمد عبایی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه را بعنوان اعضای ستاد تحول منصوب کرد.

در بخش هایی از متن این حکم آمده است:

«پیرو تاکیدات صورت گرفته در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با توجه به ضرورت تحول‌گرایی انقلابی در ساختارها و فرایندهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، به موجب این ابلاغ به عنوان «اعضای ستاد تحول شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران» به ریاست اینجانب، منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در این ستاد با توجه به سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول دولت مردمی ابلاغی رئیس جمهور محترم و همچنین تاکیدات وزیر محترم راه و شهرسازی و با بهره‌گیری از نظرات و تجربیات صاحب نظران در حوزه حمل و نقل ریلی، راهبردها و برنامه‌های تحولی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگ سازمانی، سرمایه انسانی، شفافیت، عدالت محوری، نظام جبران خدمت، هوشمندسازی، نفوذ فناوری، تعاملات با سایر بخش‌های دولتی و خصوصی و ... به منظور کارآمدی، تحقق اهداف و ارتقاء جایگاه حمل و نقل ریلی در کشور تدوین و اجرایی شود.

همچنین از اعضای محترم هیأت مدیره، معاونین محترم مدیر عامل، اعضای محترم کمیسیون عالی سوانح، اساتید برجسته دانشگاهی و انجمن‌های تخصصی و ... نیز به تناسب موضوع برای حضور در جلسات دعوت خواهد شد.»

کد خبر: ۲۱۸٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha