۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
لیست قیمت انواع تجهیزات آبرسانی و کاربرد آن

لیست قیمت انواع تجهیزات آبرسانی و کاربرد آن

با توجه به افزایش جمعیت و بالا رفتن ساخت و ساز های ساختمانی اغلب واحدها مشکل فشار آب را دارند.

به گزارش بازار، با توجه به افزایش جمعیت و بالا رفتن ساخت و ساز های ساختمانی اغلب واحدها مشکل فشار آب را دارند. نداشتن فشار آب مناسب در این مواقع، یک امر طبیعی بوده و این مساله در طبقات بالایی ساختمان ها بیشتر نمایان خواهد شد. برای رفع این مشکل شما تنها کافیست با بهره گیری از پمپ خانگی یا ساختمان مشکل فشار آب خود را برطرف کنید.

در ادامه لیست قیمت پمپ آب خانگی (لیست قیمت پمپ ساختمان) را برای شما به صورت تقریبی قرار داده‌ایم و مطلبی در مورد کاربرد های بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

قیمت پمپ آب خانگی به چه صورت محاسبه می‌ شود؟

قیمت پمپ خانگی با توجه به مدل آن متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند برند، قدرت، حجم، جنس، کیفیت ساخت، محل تولید و نوع فناوری استفاده شده، بستگی دارد. همچنین مدل و نوع پمپ نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد.

با توجه به اینکه قیمت پمپ خانگی به عوامل متعددی بستگی دارد، برای خرید پمپ آب خانگی بهتر است ابتدا نیاز های خود را مشخص کنید. سپس با مطالعه و مقایسه قیمت و کیفیت پمپ ‌های مختلف، بهترین انتخاب را داشته باشید.

لیست قیمت آب پمپ خانگی با توجه به مدل محصول

لازم به ذکر است که قیمت پمپ ‌های خانگی در ایران به علت تغییرات قیمت ارزی و تورم موجود در بازار امکان دارد، تغییر کند. به همین دلیل، لیست زیر فقط به عنوان یک مرجع تخمینی محسوب می‌ شود و امکان این که قیمت‌ های فعلی با آن ها متفاوت باشد، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

لیست قیمت آب پمپ خانگی

مدل پمپ ساختمان

قیمت پمپ ساختمان ( تومان)

پمپ Cp۹۰/۱

۳۵.۳۳۰.۰۰۰

پمپ Cp۹۰/۲

۴۲.۶۸۰.۰۰۰

پمپ Cp۹۰/۳

۵۱.۸۴۰.۰۰۰

پمپ Cp۹۰/۴

۶۲.۲۲۰.۰۰۰

پمپ Cp۹۰/۵

۷۴.۴۶۰.۰۰۰

پمپ Cp۹۰/۶

۹۳.۱۷۰.۰۰۰

پمپ Cp۹۰/۷

۱۰۷.۲۸۰.۰۰۰

بهترین راه برای به دست آوردن قیمت دقیق تر، بازدید از فروشگاه های تخصصی پمپ‌های آب است که مجموعه ایران جهش یکی از بهترین تولید کنندگان و فروشندگان این محصولات است.

لیست قیمت آب پمپ خانگی با توجه به مدل محصول

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر چیست؟

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر یک سیستم انتقال آب است که برای افزایش فشار و جریان در سیستم های آبرسانی استفاده می شود. این دستگاه شامل پمپ آب، منبع تحت فشار، تابلو برق و سایر قطعات است. پمپ در این سیستم مسئول مکانیسم پمپاژ آب، برای افزایش فشار و جریان آب محسوب می‌ شود.

در بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر، سرعت پمپ آب به شکل نوسان دار کنترل می شود. این کنترل به صورتی است که با افزایش سرعت، جریان و فشار آب نیز افزایش می یابد. بوستر پمپ به دلیل قابلیت کنترل دقیق فشار و جریان آب، در سیستم های آبرسانی صنعتی و ساختمانی بسیار کارآمد است و استفاده از آن رواج دارد.

با توجه به اینکه بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر قابلیت کنترل دقیق فشار و جریان آب را دارد، می تواند به صورت خودکار و هوشمند کنترل شود. این به معنای آن است که با استفاده از سنسورها و تجهیزات دیگر، فشار و جریان آب به طور خودکار کنترل شده و در صورت نیاز به تغییرات، به صورت اتومات تنظیم می شوند.

به طور کلی، بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر به دلیل دارا بودن قابلیت کنترل دقیق فشار و جریان آب در حال حاضر کاربرد فراوانی دارد. این محصول به عنوان یکی از بهترین راه حل ها، برای افزایش فشار آب در سیستم های آبرسانی صنعتی و ساختمانی شناخته می‌ شود.

ویژگی‌ های بوستر پمپ دور متغیر آب

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر علاوه بر قابلیت کنترل دقیق فشار و جریان آب، دارای مزایای دیگری هم دارد. به عنوان مثال، این دستگاه دارای کارایی بالا، کاربرد گسترده و عمر طولانی است. علاوه بر این، نگهداری و تعمیرات آن نیز نسبتاً ساده است.

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر به دلیل قابلیت کنترل دقیق روی جریان آب، از انرژی بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر استفاده می کند. با این حال، با توجه به عمر طولانی و کارایی بالای آن، هزینه های اجرایی و نگهداری آن به طور کلی کمتر از دستگاه های دیگر است.

در کاربرد های صنعتی و ساختمانی، بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر برای افزایش فشار و جریان آب در حالت‌های مختلفی مورد استفاده می‌شود. برای کاهش هزینه های انرژی و افزایش کارایی در سیستم های آبرسانی این نوع بوستر پمپ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر به دلیل دارا بودن ویژگی های فنی برتر و کاربردهای گسترده، همیشه در ساختمان‌های مرتفع و واحدهای صنعتی کاربرد داشته است.

کاربرد های بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر در بسیاری از صنایع مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای مهم نوع دور متغیر آن عبارتند از:

سیستم های آبرسانی شهری: در سیستم های آبرسانی شهری، بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر برای افزایش فشار آب در لوله های انتقال آب به کار می‌رود.

سیستم های خنک کننده: در سیستم های خنک کننده، بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر برای افزایش جریان آب در لوله های خنک کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنایع غذایی: در صنایع غذایی، بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر برای افزایش فشار و حجم آب در فرآیندهای تولیدی از جمله شستشوی مواد خام و بسته‌بندی محصولات استفاده می‌ شود.

این کاربردها تنها نمونه ای از موارد استفاده از بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر هستند و در بسیاری از صنایع مختلف دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

کاربرد های بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر

جمع بندی

با توجه به توضیحاتی که در مورد بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر و لیست قیمت پمپ آب خانگی گفته شد، شما قادر هستید انتخاب مناسبی در زمان خرید داشته باشید. باید بدانید برای افزایش فشار آب در هر فضایی احتیاج به پمپ و تجهیزات آبرسانی است. برای دیدن لیست قیمت پمپ آب خانگی و انواع بوستر پمپ، می‌توانید به سایت ایران جهش مراجعه کنید. این مجموعه با سابقه درخشان خود توانسته سهم خوبی از بازار را در اختیار بگیرد.

کد خبر: ۲۱۸٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha