۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
دلایل افزایش بازدهی پردیس بیش از شاخص بورس
اقبال به شرکت های سرمایه گذاری در بورس

دلایل افزایش بازدهی پردیس بیش از شاخص بورس

در شرایط کنونی شاخص کل بورس تهران به مقاومت رسیده و افرادی که ریسک پذیر نیستند وارد سهام شرکت های سرمایه گذاری می شوند. به همین دلیل نماد پردیس در ۶ ماهه ۲۰۹ درصد بازدهی داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری پردیس با نماد پردیس طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین از معاملات واگذاری سهام ۲۰ میلیارد تومان سود کسب کرده، همچنین این شرکت با سرمایه ثبت شده ۳۰۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۴ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از محل سود سهام محقق شده ۱۱.۳ میلیارد تومان درآمد داشته است
این شرکت در انتهای فروردین ماه چندین شرکت با بهای تمام شده ۷۵۷ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشته که با رشد ۱۲۹ درصدی به مبلغ ۱۷۳۴ میلیارد تومان رسیده است.
نماد این شرکت در سه ماهه بازدهی ۱۰۹ درصدی و در ۶ ماهه بازدهی ۲۰۹ درصدی ثبت کرده نسبت به نمادهای هم گروهی خودش پیشرو بوده و در هفته نخست اردیبهشت ماه هم معاملات مثبت و متعادلی را آغاز کرده که به نظر می رسد روند صعودی این سهم همچنان ادامه داشته باشد، چراکه در شرایط کنونی شاخص کل بورس تهران به مقاومت رسیده و افرادی که ریسک پذیر نیستند وارد سهام شرکت های سرمایه گذاری می شوند.
شرکت سرمایه گذاری پردیس در دوره ۳ ماهه ازای هر سهم ۲۶ تومان سود محقق کرده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha