۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
مدیران واحدهای تولیدی فرماندهان جنگ تحمیلی اقتصادی
رییس کل دادگستری استان تهران:

مدیران واحدهای تولیدی فرماندهان جنگ تحمیلی اقتصادی

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: مدیران واحدهای تولیدی فرماندهان جنگ تحمیلی اقتصادی هستند و وظیفه حداقلی مسئولان و مدیران، پشتیبانی ؛ رفع مشکلات و کم کردن و از میان برداشتن موانع در مسیر تولید است.

به گزارش بازار، علی القاصی رییس کل و رییس ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران در راس هیئتی با حضور ۲۵ نفر از مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان تهران از جمله بازرس کل استان تهران و رییس منطقه یک بازرسی کل کشور، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و برخی از مدیران بانک‌ها برای بررسی و پیگیری مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی نصیرآباد حضور یافت.

علی القاصی در ابتدای برنامه حضور در شهرک صنعتی رباط کریم از ۴ شرکت تولیدی و صنعتی بازدید کرد و ضمن بازدید میدانی و آشنایی با تولیدات صورت گرفته در این واحدها، مسائل و مشکلات صنعتگران را از نزدیک مشاهده و استماع کرد.

القاصی در ادامه حضور پنج ساعته خود در شهرک صنعتی نصیر آباد در نشست با ۱۲۰ نفر از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرک حضور یافت تا تولید کنندگان در فضایی مناسب و به صورت چهره به چهره به بیان مسائل، مشکلات و موانعی که در امرتولید اخلال ایجاد می‌کنند بپردازند.

القاصی با تقدیر از تلاش‌های مدیران عرصه‌های صنعتی و تولیدی، به جنگ ترکیبی دشمنان در حوزه‌های رسانه ای، اقتصادی و اجتماعی و اعتقادی اشاره کرد و گفت: مدیران واحدهای تولیدی فرماندهان جنگ تحمیلی اقتصادی و کارگران به عنوان سربازان این عرصه امروز در کف میدان نبرد با دشمنان حضور دارند و وظیفه حداقلی هر یک از مسئولین و مدیران که در نشست امروز حضور داریم، پشتیبانی و رفع مشکلات و کم کردن و از میان برداشتن موانع در مسیر تولید است.

رییس کل دادگستری استان تهران به گزارش ارایه شده توسط مدیران شهرک صنعتی اشاره کرد و افزود: ظرفیت بالای اشتغال زایی در شهرک صنعتی نصیر آباد و قابلیت و تقاضای جذب ۶ هزار نیروی کار برای واحدهای تولیدی در این شهرک یک دستاورد امید بخش، قابل توجه و نوید دهنده است و این توفیقات مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

القاصی، گفت: تقویت واحدهای صنعتی و تولیدی رفع مشکل بیکاری و اشتغال را به همراه دارد که از جمله مطالبات اصلی جامعه و دغدغه بسیاری از مردم است.

وی بیان کرد: تمام مشکلاتی که توسط بخش‌های صنعتی و تولیدی در این شهرک بیان شده است به دسیسه‌های دشمنان ارتباط ندارد و بخش عمده‌ای از این مشکلات به مسایلی در زمینه مدیریت و نحوه اقدامات دستگاه‌ها و نهادها و اهتمام کافی برای رفع موانع است و بخش عمده و یا همه موضوعات طرح شده توسط مدیران جمع حاضر قابل حل است و اینکه تا کنون این مشکلات حل نشده است به عدم هماهنگی و یا عزم و اراده کافی و یا عدم هماهنگی بین بخشی میان دستگاه‌ها و نهادها ارتباط دارد که در این خصوص همه ما در برابر این مشکلات و موانع سهیم هستیم و اگر هم فکر و همصدا با هم در این مسیر و موانعی که احصا شده به پیش برویم مشکلات موجود قابل رفع و رجوع است.

کد خبر: ۲۱۷٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha