۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۷
صندوق پروژه‌ها، راهکاری جدید برای حمایت از تولید داخلی
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس مطرح کرد

صندوق پروژه‌ها، راهکاری جدید برای حمایت از تولید داخلی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: به طور قطع، صندوق پروژه‌ها مورد حمایت دولت است و مجلس نیز به طور آشکار از آن‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش بازار به نقل ازپایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، محمدحسین فرهنگی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای بسیار ضروری و تاثیر گذار در تامین مالی پروژه‌ها که کشور هم اکنون و در آینده نزدیک به آن نیاز مبرم دارد، موضوع مربوط به صندوق پروژه‌هاست گفت: در قانون بودجه امسال و سال گذشته به منظور رفع موانع تولید، حمایت‌های بسیاری از بورس و کاهش ریسک‌های آن شده و خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد صندوق پروژه‌ها می‌تواند بر فضای بازار سرمایه کشور نیز تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: در کشور پروژه‌های نیمه تمامی وجود دارند که با بهره‌برداری از آنها، به شرکت‌های سودده و پربازدهی تبدیل می‌شوند که می‌توان بخشی از منابعی که در حال وارد شدن به بازار سرمایه است را از طریق این صندوق پروژه‌ها به بخش‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری اختصاص داد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: به طور قطع، صندوق پروژه‌ها مورد حمایت دولت است و مجلس نیز به طور آشکار از آن‌ها حمایت می‌کند.

فرهنگی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از تولید داخل در کمیسیون ویژه جهش تولید در دست نهایی شدن است که در این طرح به این موضوع پرداخته شده و با نهایی شدن آن، راهکارهای جدیدی برای حمایت از تولید داخلی ارائه می‌شود چرا که بخش قابل توجهی از تولیدکنندگان و یا واحدهای تولیدی که در بورس هستند با این طرح می‌توانند رونق بیشتری را تجربه کنند.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha