۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
۴۸۳ تن فرآورده پروتئینی در ایلام توزیع شد
سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام ایلام:

۴۸۳ تن فرآورده پروتئینی در ایلام توزیع شد

ایلام- سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام ایلام با اشاره به توزیع ۴۸۳ تن فرآورده پروتئینی در ایلام گفت: ۱۷۳ تن گوشت قرمز و ۳۱۰ تن مرغ در سه ماهه گذشته با هدف تنظیم بازار استان توزیع شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی امور دام ایلام، هادی صالحی اظهار داشت: همچنین در ماه رمضان جاری نیز ۲۲۰ تن مرغ برای تعدیل و تنظیم بازار این ماده پرمصرف خوراکی توزیع شد.

وی افزود: در حوزه نهاده‌های دامی ۲۵ هزار تن ذرت، چهار هزار تن سویا و هفت هزار و ۵۰۰ تن جو ذخیره سازی شده که از این میزان نهاده تاکنون ۱۰ هزار تن توزیع شده است.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام ایلام با بیان اینکه هر زمان قیمت فرآورده‌های پروتئینی نوسان یابد، این شرکت با هدف تعدیل و تنظیم بازار ورود می‌کند، ادامه داد: ماه‌های پایانی سال گذشته به علت افزایش سریع قیمت مواد پروتئینی، طبق دستور ستاد تنظیم بازار، تامین کالاهای اساسی در دستور کار قرار گرفت.

صالحی اضافه کرد: سال گذشته با هدف حمایت از مرغداران ۶۴ تن مرغ تولید استان با همکاری اتحادیه مرغداران، پشتیبانی امور دام و جهاد کشاورزی خریداری و ذخیره سازی شد.

وی در مورد مطلب مرغ تاریخ گذشته منتشر شده در فضای مجازی استان نیز توضیح داد: سهم مرغ وارداتی سال گذشته ۲۰۰ تن بود که از مهر سال گذشته تا دی ماه امسال تاریخ مصرف دارد و دارای گرید A و بهترین کیفیت و برگه قرنطینه سازمان دامپزشکی کشور است.

کد خبر: ۲۱۷٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha