۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
تولید پایدار انرژی در تابستان مهم‌ترین رویکرد برق حرارتی
مدیرعامل شرکت برق حرارتی اعلام کرد

تولید پایدار انرژی در تابستان مهم‌ترین رویکرد برق حرارتی

صنعت برق حرارتی در تابستان سال گذشته با وجود ناترازی در تامین برق توانست با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های تولید، در تامین انرژی مورد نیاز مردم عملکرد مطلوبی را ثبت کند.

به گزارش بازار، عبدالرسول پیشاهنگ مدیرعامل برق حرارتی گفت: صنعت برق حرارتی در تابستان سال گذشته با وجود ناترازی در تامین برق توانست با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های تولید، در تامین انرژی مورد نیاز مردم عملکرد مطلوبی را ثبت کند و امیدواریم با برنامه‌ریزی و اقداماتی که صورت گرفته شاهد تکرار این موفقیت و تامین آسایش مردم در پیک برق سال جاری باشیم.

پیشاهنگ اظهار داشت: با اشاره به شرایط اقلیمی استان خوزستان، حیات و پویایی مردم این استان را وابسته به این انرژی حیاتی بویژه نیروگاه رامین دانست و گفت: بعد از انقلاب اسلامی و خروج مستشاران خارجی، متخصصان صنعت برق با تلاش و همت خود در مسیر رشد و بالندگی گام برداشته بطوریکه حدود ۵۰ درصد نیروگاه‌های کشور را طی ۴۰ سال اخیر توانستیم مورد ساخت و بهره‌برداری قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: نیروگاه‌های حرارتی کشور همانند تابستان سال گذشته آماده تولید و تامین برق مورد نیاز مشترکان هستند.

وی برخورداری صنعت نیروگاهی از متخصصان با تجربه را مهم‌ترین سرمایه این صنعت برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با تکیه بر دانش و خلاقیت این سرمایه‌های انسانی شاهد بهبود تولید برق و ارتقا سطح خدمت‌رسانی به مردم باشیم.

کد خبر: ۲۱۷٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha