۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
۱۶۰۰ هکتار از اراضی صنعتی قزوین صاحب سند تفکیکی شدند
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قزوین در گفت‌وگو با بازار:

۱۶۰۰ هکتار از اراضی صنعتی قزوین صاحب سند تفکیکی شدند

قزوین- صفاری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با اقدامات صورت‌گرفته در یک‌سال اخیر یک هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صاحب سند تفکیکی شدند.

رضا صفاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف برای ساماندهی و تثبیت مالکیت زمین‌های صنعتی در استان گفت: با اقدامات صورت‌گرفته در یک‌سال اخیر یک هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین صاحب سند تفکیکی شدند.

وی صدور سند ‌تک‌برگ برای ۱۳۰ هکتار از اراضی استان قزوین را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته برشمرد و اضافه کرد: سال قبل تمام هم و غم ما آزادسازی اراضی راکد صنعتی از دست سرمایه‌گذاران بدون اهلیت بود که در این حوزه توانستیم حدود ۱۷۰ هکتار از زمین‌های صنعتی مرغوب استان را آزادسازی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: همه این زمین‌های آزادسازی‌شده در اختیار سرمایه‌گذاران جدید و دارای اهلیت قرار گرفت و به این ترتیب بدون هزینه برای ایجاد زیرساخت و زمین‌های جدید توانستیم جذب سرمایه‌گذار کرده و زمین در اختیار سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی و صنعتی قرار دهیم.

صفاری با بیان اینکه در جذب سرمایه‌گذار و استقرار صنایع و واحدهای تولیدی بر مبنای سند آمایش سرزمین عمل خواهیم کرد، گفت: استقرار صنایع با اشتغال‌زایی و ارزش افزوده بالا که کم‌آب‌بر باشند، در اولویت ما قرار دارد و لذا تمایل زیادی به حضور صنایع فناور و دانش‌بنیان داریم.

وی افزود: حمایت از صنایع دانش‌بنیان و های‌تک باید از یک شعار به رفتار تبدیل شود و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین به عنوان متولی حمایت از صنایع کوچک و متوسط با اعطای معافیت مالیاتی به چنین صنایعی قدم‌های خوبی برای حمایت از استقرار صنایع های‌تک و دانش‌بنیان برداشته است.

کد خبر: ۲۱۷٬۶۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha