۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
نیروی انسانی ماهر رکن توسعه تولید است
مدیر کل صمت گلستان:

نیروی انسانی ماهر رکن توسعه تولید است

گرگان- حسن زاده، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان به تربیت نیروی ماهرکار تاکید کرد و گفت: نیروی انسانی ماهر رکن توسعه تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور است.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اشتغال استان در سال گذشته باید ۱۰ هزار شغل ایجاد می کردیم که خوشبختانه با تلاش و همتی که در حوزه تولید و واحدهای معدنی و حوزه اصناف و بازار اتفاق افتاد، این تعهد عملیاتی شد.

مدیر اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از اشتغال بیش از آنچه اداره کل صمت مصوب کرده بود در سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار مورد شغل در سال گذشته ایجاد شد.

وی این اشتغال را سهم واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده و از احیای واحدهای راکد دانست و یادآور شد: هرچند که بخشی از این اشتغال هم متعلق به حوزه های صنفی بوده است.

او با بیان اینکه نیروی انسانی ماهر رکن توسعه هر مجموعه ای است، اظهار کرد: کارگران با حضور در صنایع نقش به سرایی در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی کشور دارند.

حسن زاده نقش کارگر ماهر در افزایش تولید را بسیار موثر دانست و گفت: بر این اساس نشستی با اداره کل فنی و حرفه ای، مراکز دانشگاهی فنی استان برگزار کرده وبخشی از نیازهای حوزه صنعت را احصا کردیم تا آموزشی هدفمند برای متقاضیان برگزار شود.

وی در خاتمه یادآور شد: از آنجاییکه سال گذشته با نام دانش بنیان مزین شده بود برقراری ارتباط با مراکز آموزشی در مدارس و دانشگاه ها به صورت جدی پیگیری شد و در این راستا تورهایی تحت عنوان راهیان پیشرفت هم با حضور اساتید و معلمان برگزار شد.

کد خبر: ۲۱۷٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha