۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
افزایش توزیع لاستیک خودرو در همدان| شهروندان تخلف گران‌فروشی را گزارش دهند
معاون صمت همدان اعلام کرد:

افزایش توزیع لاستیک خودرو در همدان| شهروندان تخلف گران‌فروشی را گزارش دهند

همدان - بیدآبادی، معاون نظارت، بازرسی و حقوق مصرف کنندگان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از افزایش توزیع لاستیک خودرو در همدان خبر داد و گفت: کمبود و گرانی لاستیک خودروی سنگین در همدان گزارش نشده است.

مرتضی بیدآبادی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: کمبود و گرانی در حوزه لاستیک خودروی سنگین وجود ندارد و در بسیاری از موارد این محصول زیر قیمت مصوب عرضه می شود.

وی از فراوانی روغن موتور در بازار خبر داد و افزود: مشکلی در تامین و توزیع این محصول وجود ندارد.

بیدآبادی با اشاره به مشکلاتی که در روند عرضه لاستیک خودروهای پراید، پژو و سمند در سطح بازار وجود داشت، افزود: دستور پیگیری‌های لازم جهت تامین این اقلام با قیمت های مناسب در سطح بازار صادر و نظارت سیستمی در سامانه جامع تجارت و رصد میدانی در سطح بازار استان مدنظرقرار گرفت تا مشکلات مصرف کنندگان به حداقل ممکن برسد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان همدان عنوان کرد: عرضه لاستیک با نرخ مصوب در نمایندگی فروش بارز مستقر در میدان شهرک الوند همچنان ادامه دارد و با تامین دو هزار و ۵۰۰‌حلقه دیگر شرایط عرضه گسترده تر خواهد شد.

وی بابیان اینکه واحدهای عمده استان همدان با جذب سهمیه های اردیبهشت ماه شرایط عرضه با قیمت مصوب را تسهیل می کنند، گفت: شهروندان می توانند هرگونه تخلف گران‌فروشی را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

کد خبر: ۲۱۷٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha