۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
۴۹ میلیون ایرانی سهامدار ۴۹ شرکت بورسی هستند
رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت:

۴۹ میلیون ایرانی سهامدار ۴۹ شرکت بورسی هستند

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره شرکت های تعاونی سهام عدالت کشور شمار سهامداران سهام عدالت را ۴۹ میلیون نفر ذکر کرد و گفت: این افراد سهامدار ۴۹ شرکت بورسی هستند.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار شمار سهامداران سهام عدالت را ۴۹ میلیون نفر ذکر کرد و افزود تعداد سهم استان مازندران ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است.

وی شمار شرکت های سرمایه پذیر فعال در کشور را ۴۹ واحد بیان کرد و افزود: امیدواریم سال جاری عیدی و شیرینی خوبی را به سهامداران بدهیم.

اوی با بیان این که ۶۱ شرکت بورسی سهام عدالت واگذار شده است تصریح کرد تا ۴۰ درصد اقتصاد کشور را در اختیار داشتند و اکنون تعداد شرکت های سهام عدالت به ۴۹ شرکت رسیده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور اینکه دولت گذشته چند شرکت خوب از شمول سهام عدالت خارج شد عنوان کرد: در حال خاضر ۴۹ میلیون نفر در قالب ۶ ۱۰ و ۱۱ گروه تحت پوشش سهام عدالت قرار دارند.

توکلی با اظهار این که مازندران رتبه اول ثبت نام کارگران ساختمانی را در کشور به خود اختصاص داده است افزود مجلس و فراکسیون سهام عدالت توزیع سود شفاف شد و جاماندگان سهام عدالت نیز در حال ساماندهی هستند.

وی از تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی و ساماندهی جاماندگان و واریز سود سهام عدالت خبر داد و گفت از میزان سود راضی نیستیم اما با این حال سال قبل دو مرحله سود سهامداران پرداخت شده است.

کد خبر: ۲۱۷٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha