۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
دولت پاسخگوی مشکلات ایجاد شده برای بخش خصوصی نیست
رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور:

دولت پاسخگوی مشکلات ایجاد شده برای بخش خصوصی نیست

گرگان- مرتضوی،رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با بیان اینکه بین وعده های دولت با تعهد بانک ها در ساخت مسکن هماهنگی نیست، گفت: دولت به هیچ عنوان پاسخگوی مشکلات ایجاد شده برای بخش خصوصی نیست.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مهار تورم در تمامی حوزه های اقتصادی حرف اول را می زند، اظهار کرد: وعده های حوزه ساخت و ساز مسکن در همین دولت سیزدهم به واسطه تورم هنوز محقق نشده است.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید به اعتماد سازی دارند، افزود: اما این وعده ساخت مسکن ملی بدون عمل ماند و به این ترتیب اعتماد مردم را خدشه دار کرده است.

او ضمن یادآوری این مطلب که در ابتدا باید توان مالی بانک ها برای پرداخت تسهیلات ارزیابی می شد، اضافه کرد: بدون در نظر گرفتن این مولفه، ناهماهنگی بین وعده های دولت با بانک ها برای پرداخت تسهیلات مسکن ایجاد شد.

به گفته رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان کشور، هیچ هماهنگی بین نحوه عملکرد دستگاه های اجرایی وجود ندارد و همین مساله باعث ایجاد مانع برای فعالیت بخش خصوصی شده است.

وی با بیان اینکه دولت به هیچ عنوان پاسخگوی مشکلات ایجاد شده برای بخش خصوصی نیست، افزود: استاندار گلستان باید برای همکاری بیشتر بین بخش خصوصی و دولت بیش از گذشته تلاش کند تا چرخ اقتصاد استان به حرکت بیافتد.

کد خبر: ۲۱۷٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha