۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
۳۸۰۰ املاک و اموال دولتی مازاد مولدسازی می شود
رئیس سازمان خصوصی سازی:

۳۸۰۰ املاک و اموال دولتی مازاد مولدسازی می شود

ساری- رئیس سازمان خصوصی سازی، با اشاره به شناسایی سه هزار و ۸۰۰ اموال دولتی و مازاد در کشور گفت: از این تعداد ۶۰۰ واحد در مازندران است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین قربانزاده ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه مولدسازی اموال دولتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که مولدسازی اموال غیرمولد و دولتی سبب ایجاد تحول در حوزه های مختلف می شود، افزود: بیش از سه هزار و ۸۰۰ دارائی غیرمنقول در کشور شناسایی شده است.

وی با عنوان این که ارزش گذاری، ارزش افزایی و مولدسازی پروژه های غیرمنقول دولتی در دستور کار قرار دارد، گفت: حمایت از تصمیم گیران در این پروژه اهمیت زیادی دارد.

وی با عنوان این که در طرح مولدسازی اموال غیردولتی، دارایی های راکد و احتکارشده برای رونق و جهش تولید بهره گیری می شود، گفت: مازندران در حوزه مولدسازی همانند گنجی است که دولت و حاکمیت باید پایش را از روی این گنج بردارد.

قربان زاده یادآور شد: مازندران از نظر درآمد و ثروت کسب شده در حوزه مولدسازی اموال غیردولتی جایگاه ویژه ای دارد، اما عدم ریسک پذیری مسئولان و مدیران از موانع فراروی به شمار می رود.

رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: در حوزه مولدسازی باید به تصمیمات استانی منطقی و کارشناسی احترام گذاشته شود و باید از ظرفیت این طرح که حکم حکومتی است برای رونق تولید و اقتصاد بهره گیری شود.

کد خبر: ۲۱۷٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha